Skip to main content
Beantwoord

Compleet naar alleen TV/internet

• 19 June 2020
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb nu KPN comleet.

Als ik mijn 2 mobiele telefoonabonnementen bij KPN weghaal wat doet dit dan met mijn TV/Digitenne abonnement? 

Hoe en wanneer kan ik dit evt. wijzigen?

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Heinzie28,

Dan verlies je alle voordelen die je nu hebt. In het geval van tv verlies je dus je gratis Pluspakket (t.w.v.€9,99) of het FOX Sports pakket (t.w.v. €12,99). Als je dit wil kun je op moment dat je contract afloopt een overstap naar een andere provider doen.

Bekijk origineel

8 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6464 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2020

Hallo @Heinzie28,

Dan verlies je alle voordelen die je nu hebt. In het geval van tv verlies je dus je gratis Pluspakket (t.w.v.€9,99) of het FOX Sports pakket (t.w.v. €12,99). Als je dit wil kun je op moment dat je contract afloopt een overstap naar een andere provider doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 juni 2020

Wat houdt het pluspakket volledig in?

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6464 reacties
  • 19 juni 2020

Dag @Heinzie28,

Het pluspakket bevat 25 extra zenders en gratis films en series. Zie hier wat het precies inhoud.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 juni 2020

En opnemen, terugkijken wat gebeurd daarmee

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 19 juni 2020
Heinzie28 schreef:

Niets.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6464 reacties
  • 19 juni 2020
Heinzie28 schreef:

@Heinzie28 
Niks inderdaad, mits er opnames zijn van zenders uit het pluspakket. Deze worden direct verwijderd. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 19 juni 2020

En als je je  mobiele abonnementen naar Hussel abonnementen verlengt, blijf je dan wel je voordelen van kpn-compleet houden voor de tv?

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6464 reacties
  • 19 juni 2020
Ceeltje schreef:

En als je je  mobiele abonnementen naar Hussel abonnementen verlengt, blijf je dan wel je voordelen van kpn-compleet houden voor de tv?

@Ceeltje Ja. Alleen op je tv. Mits je zelf iets veranderd in je vaste abonnementsvorm.

Reageer