Goedemorgen, wij zijn vorig jaar verhuisd en zie nu dat ik geen KPN compleet meer heb en betaal voor ESPN.
Dit is toch gratis bij KPN compleet?
Admin: afgesplitst
Goedemorgen, wij zijn vorig jaar verhuisd en zie nu dat ik geen KPN compleet meer heb en betaal voor ESPN.
Dit is toch gratis bij KPN compleet?
Admin: afgesplitst
Hoi
Het klinkt alsof jouw Combivoordeel op dit moment niet geactiveerd is, mogelijk door de verhuizing. Het is vooral belangrijk dat alle abonnementen (ook mobiel(e)) op je nieuwe adres geregistreerd staan. Dit kan je gemakkelijk nakijken via MijnKPN. Klopt dat allemaal maar staan je voordelen niet aan? Bekijk en activeer hier je voordelen.
Je leest hier alles over Combivoordeel bij KPN:
Ik had dat al nagekeken en nu nog een keer maar mijn 06 nr en tv en internet staan op het zelfde adres
Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer en naam van de contractant? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.
Ik heb het ingevuld
Mijn abonnement is van ver voor 2019 maar ik begrijp dat als je verhuisd dit ineens vervalt? Ik heb nl. liever ESPN gratis en geen extra zender pakket want dat gebruiken wij niet
Dat Hussel abonnement waar ik niet om gevraagd heb, heb ik sinds november 2021 maar dat was ivm een verhuizing. 29 januari heb ik alleen aangepast van 100 mb naar 50 mb.
Ik had niet in de gaten dat het abonnement is gewijzigd na de verhuizing. Je uitleg is duidelijk.
Bedankt voor de informatie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.