Ik heb een combivoordeel abonnement en recht op 5 euro korting per maand op een entertainment abonnement.
Als ik Netflix basic wil kost dat 8,99. Ga ik dan 8,99 -/- 5,00 = 3,99 per maand betalen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet, Jan
Ik heb een combivoordeel abonnement en recht op 5 euro korting per maand op een entertainment abonnement.
Als ik Netflix basic wil kost dat 8,99. Ga ik dan 8,99 -/- 5,00 = 3,99 per maand betalen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet, Jan
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Ja, als je nog geen ander entertainmentpakket hebt waar je die vijf euro korting al op krijgt.
Zie ook dit artikel:
Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit Netflix, Disney+, HBO Max, Spotify, Film1, ESPN Compleet, Xbox Game Pass Ultimate, Storytel of Viaplay.
Ben je even klaar met Netflix en wil je graag Disney+? Geen probleem! Je kunt elke maand makkelijk wisselen tussen deze entertainmentopties. Neem je geen van de entertainmentopties meer af, dan komt de korting te vervallen.
Maar dus op maximaal één van de genoemde entertainmentpakketten.
De huidige prijs van Netflix Basic zonder korting is inderdaad 8,99 per maand:
Onbeperkt series en films in HD-kwaliteit
Kijk op maximaal 1 scherm tegelijk
Download series en films op 1 apparaat
8,99
/mnd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.