Beantwoord
Korting voor trouwe Compleet klant
Hi. Ik ben al jaren een trouwe complete klant. Vaak krijg ik aanbiedingen via mail waar ik niets aan heb want wij hebben al drie mobiele abonnementen en tel int en bellen. Om voor klanten zoals ik toch iets extra’s te kunnen betekenen bestaan er aanbiedingen? Als ik nu overstap naar Ziggo/Vodafone weet ik dat in ieder geval eentje is waarbij je eerste maanden minder abonnementsgeld betaalt.
graag hoor ik van jullie.
Gr
Collin
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
graag hoor ik van jullie.
Gr
Collin
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @CollinvN , welkom! Zoals je uit de reacties boven mij al een beetje hebt kunnen opmaken, bieden wij, naast de maximaal 5 voordelen van KPN Compleet niet nog iets extra's voor onze klanten. Als je nieuw bent, krijg je vaak welkomstkorting. Daarna bieden we echter niet nog weer extra kortingen. In dat geval zouden we namelijk de reguliere abonnementskosten omhoog moeten gooien en daar zit al helemaal niemand op te wachten 🙂.
Je mag altijd contact opnemen om te kijken of de diensten die je afneemt, nog aansluiten bij jouw wensen. Het gemakkelijkst is om dit in direct contact met een van mijn collega's via 0800-0402 te doen. Ik wil ook graag met je meekijken, in dat geval kan je het beste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en je 06-nummer. Een extra korting zit er in ieder geval niet in, helaas!
Bekijk origineelJe mag altijd contact opnemen om te kijken of de diensten die je afneemt, nog aansluiten bij jouw wensen. Het gemakkelijkst is om dit in direct contact met een van mijn collega's via 0800-0402 te doen. Ik wil ook graag met je meekijken, in dat geval kan je het beste je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en je 06-nummer. Een extra korting zit er in ieder geval niet in, helaas!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.