Ik ben vorige week zaterdag in winkel geweest van kpn omdat ik per 3 mei abbo heb bij jullie mijn vriend al langer. Allebei compleet aangevraagd voor zover we kunnen zien als we gaan koppelen heb ik steeds alles van mijn vriend staan en andersom dan is alles iedere x kwijt zie maar 1 nummer alleen die van mijzelf zie vriend niet.
Ook al bij kpn geweest die deden dit ook allemaal maar krijgen niet hoor elkaar die hebben jullie gemaild. Nu vrijdag terug gebeld maar had nog geen voicemail was ik aan het instellen en toen per ongeluk gesprek gewist dus geen idee wat jullie nu gaan doen. Ik denk dat er bij mij iets verkeerds staat.
We willen dit graag opgelost hebben voor 4 juni
Hoe nu verder kunnen jullie dit voor ons doen want zelf jullie collagas in de winkel kregen dut niet voor elkaar
MB's delen lukt niet
Beantwoord
KPN Compleet lukt niet
Beste antwoord door Sunny35
Eindelijk doet alles het! Mijn vriend kreeg bericht dat ze bezig waren en op een gegeven moment kerk ik voor te goed en deed ie het is dus niet terug gekoppeld
Maar gelukkig doet alles het nu bedankt voor alles
Bekijk origineelMaar gelukkig doet alles het nu bedankt voor alles
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.