Beantwoord
Netflix alleen gratis voor nieuwe klanten?
Heb ik als trouwe KNP klant geen recht op 3 maanden gratis netflix?
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @IlseG , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Helaas is het inderdaad een aanbieding voor klanten die nieuw bij KPN komen. Toen jij bij KPN kwam heb je ook een aanbieding gehad als het goed is, in de vorm van korting, een pakket voor een aantal maanden of een (fysiek) cadeau. Je hebt inderdaad wel voordelen als je meerdere producten bij KPN onderbrengt en je kan, afhankelijk van je pakket en contract, eventueel ook overstappen naar een nieuwer / hoger abonnement. Hierbij kan het ook zijn dat je korting ontvangt (maar is dus afhankelijk van enkele factoren).
Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen!
Bekijk origineelHelaas is het inderdaad een aanbieding voor klanten die nieuw bij KPN komen. Toen jij bij KPN kwam heb je ook een aanbieding gehad als het goed is, in de vorm van korting, een pakket voor een aantal maanden of een (fysiek) cadeau. Je hebt inderdaad wel voordelen als je meerdere producten bij KPN onderbrengt en je kan, afhankelijk van je pakket en contract, eventueel ook overstappen naar een nieuwer / hoger abonnement. Hierbij kan het ook zijn dat je korting ontvangt (maar is dus afhankelijk van enkele factoren).
Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.