Beantwoord
Welke pakketten zijn gratis bij KPN compleet en hoe voer ik ze in?
In mijn overzicht staan alle beschikbare pakketten. Ik heb nu Fox sports. Als ik eventueel wil wijzigen, betaal ik wel extra. Dat zie ik als ik een wijziging probeer. De afgelopen week ben ik van het Pluspakket overgestapt naar Foxsports en dat ging niet zonder slag of stoot. Tot 3 keer toe heeft de Helpdesk dit moeten aanpassen en pas bij de laatste pogng waren ze succesvol. Bij mijn weten kon ik dat altijd zelf via Mijn KPN. Hoe werkt dit nu?
Beste antwoord door Marina_
Goedemorgen @Grut , De Fox Sports kanalen zijn actief sinds 25-07. Je kunt ze vinden vanaf kanaal 221. Je geeft aan dat FoxSports niet in het keuze menu stond toen je wilde overstappen van het pluspakket naar Foxsports. Je wou dit aangeven via MijnKPN? Ik neem aan dat je wel FoxSports Eredivisie zag? Er zijn wijzigingen geweest rondom FoxSports, dus ook dit wordt nog aangepast m.b.t. de compleet voordelen. Je zult dan bij Compleet zien FoxSports i.p.v. FoxSports Eredivisie.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.