Goedenavond ik heb sinds vandaag een nieuwe Apple Watch en bij het installeren van multisim blijft hij hangen op activeren heb vandaag al 3 x telefonisch contact gehad met kpn en alle stappen doorlopen die ze mij aangeraden hebben maar hij blijft op activeren staan is er mischien iemand die mij kan helpen ?
Het slimste is trouwens om te bellen naar 0800-0402. Dan geven zij het probleem door aan de backoffice. (achterliggende afdeling) Dan kost het jou verder geen tijd om naar de stad te moeten gaan.
Ga even op bezoek bij een KPN-winkel. Dan fixen ze het daar voor jou.
@JA64
Het slimste is trouwens om te bellen naar 0800-0402. Dan geven zij het probleem door aan de backoffice. (achterliggende afdeling) Dan kost het jou verder geen tijd om naar de stad te moeten gaan.
Kun je dan je forumprofiel invullen en hier een seintje geven als dit is gelukt? Dan ga ik uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen.
@JA64 Hoe was het opgelost? zit nu vast in het zelfde schermpje..
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.