Beste KPN,
Ik heb een gps horloge voor onze zoon aangeschaft maar het lukt niet deze te koppelen met de app. Alles functioneert, kan er naar bellen maar in de app Setracker blijft deze aangeven dat de device off line is. Meerdere keren sms verzonden naar telnr van sim met de tekst pw,523681,apn,internet,,,20416# en ook met pw,523681,apn,kpn.internet.nl,,,20416#
Op beide sms'jes krijg ik een "ok" response. Echter werkt het nog steeds niet.
Is er iets wat ik moet aanpassen of kunt u mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Beantwoord
GPS horloge werkt niet
Beste antwoord door sandra-0107
Na heel veel proberen een nieuw horloge opgestuurd gekregen. Deze geïnstalleerd en werkte direct. Maar de volgende dag was dit horloge uit de app verdwenen en kon ikhem niet meer toeviegen de app gaf aan dat het toestel al was geregistreerd en niet meer kon worden toegevoegd. Was er klaar mee en heb alles terug gestuurd. Ben op zoek gegaan naar een horloge wat geen gebruik moet maken van de app Setracker. Deze gevonden bij One2Track en horloge doet het perfect. Deze wordt zelfs geïnstalleerd verzonden. Je hoeft alleen je persoonlijke instellingen aan te passen en telefoonnnummers toe te voegen. Heeft allemaal niet aan de provider gelegen, zoals werd beweerd maar gewoon aan die chinese app Setracker! Ondanks dat je in Belgïe woont zou ik toch kijken of One2Track je kan helpen.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.