BEDROGEN DOOR KPN
BEDROGEN door KPN! Ik had een collectieve abonnement bij een ander en wilde graag PREPAID mobiel van KPN met nummerbehoud. Klantenservice van KPN gebeld: Volgens persoon aan telefoon: Beste optie KPN abonnement maandelijks opzegbaar om daarna wanneer ik wil over te zetten op PREPAID. Daar ging ik mee accoord. KPN regelde van abonnement ander naar abonnement KPN. Op gegeven moment kreeg ik van KPN een sms met mededeling te reageren met JA voor nummerbehoud. Dit werkte niet. Ik KPN gebeld dat dit niet werkte... en toen begon ellende. Uiteindelijk kreeg ik een medewerker te spreken die daar lange tijd werkt (volgens eigen zeggen). Hij had door wat het probleem was. Hij zou zorgen dat alles goed kwam: Bel abonnement, maandelijks opzegbaar om over te zetten naar prepaid met nummerbehoud. Daarbij zei hij een paar keer uitdrukkelijk: NIET REAGEREN OP SMS EN EMAILS VAN KPN, zodat er niet weer iets mis kon gaan. Dus ik deed wat hij zei. Na een maand had ik eindelijk het abonnement van KPN om later om te zetten naar PREPAID. Ik een korye peride kijken hoe dit abonnement mij beviel. Overbodig! Ik KPN belle dat ik het maandelijks opzegbare abonnement wil ovetzetten naar PREPAID. Tot mijn schrik kreeg ik te horen dat dat niet kan omdat ik een abonnement zou hebben afgesloten van 24 maanden!!! DIT HEB IK NIET GEDAAN! Waarom zou ik een abonnement van 24 maanden afsluiten als ik PREPAID wil. Ze kunnen de gesprekken naluisteren, omdat ze de gesprekken opnemen. Wat een bedrog! Op 15 mrt stond bij hun vermeld dat ik PREPAID wil!! Waarom zou ik 5 dagen later 24 maanden abonnement willen. Ik eis dat dit abonnement per direct beëindigd wordt!!!