Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Hoi
Mijn man heeft hetzelfde probleem, maar ik kan geen nieuwe forumprofiel aanmaken, wij hebben 1 KPN ID samen
Kun je zijn nummer dan bij de persoonlijke opmerkingen plaatsen in je eigen forumprofiel? Dan zorg ik ervoor dat hij ook op de lijst wordt gezet.
Gedaan. Dank voor de hulp.
Graag gedaan en jij dank voor het verder aanvullen van je profiel, ik heb ook je man inmiddels aan de lijst toegevoegd!
Deze morgen uiteindelijk de overstap afgerond van KPN naar T-Mobile (kon eerder dan opzegtermjin, ze kunnen nummer overnemen). En voila! Direct fatsoenlijk bellen en internet….
Dag allen, het leek zo goed te gaan sinds de overstap. Snel 4G, fatsoenlijk kunnen bellen etc.
Helaas was dat voor korte duur… Ik heb nu nog wel af en toe 4G maar hij switcht vaak over naar 3G en op de snelweg naar E. Het werkt wel beter dan bij KPN toen maar het is wel nog steeds echt shit.
Soms heb ik 4G en dan ontvang ik 30MBPS.
Vermoedelijk ligt het bij Apple. Heb ik al die tijd niet willen geloven.
Deze morgen uiteindelijk de overstap afgerond van KPN naar T-Mobile (kon eerder dan opzegtermjin, ze kunnen nummer overnemen). En voila! Direct fatsoenlijk bellen en internet….
Dag allen, het leek zo goed te gaan sinds de overstap. Snel 4G, fatsoenlijk kunnen bellen etc.
Helaas was dat voor korte duur… Ik heb nu nog wel af en toe 4G maar hij switcht vaak over naar 3G en op de snelweg naar E. Het werkt wel beter dan bij KPN toen maar het is wel nog steeds echt shit.
Oei, ik ga over 4 dagen overstappen naar T-Mobile… Ben benieuwd of het bij mij ook is.
Oei, ik ga over 4 dagen overstappen naar T-Mobile… Ben benieuwd of het bij mij ook is.
Ik hoop het beste voor je.
Heb wel 4G momenteel, maar onderstaand de snelheid test…..
RVROS schrijft: Soms heb ik 4G en dan ontvang ik 30MBPS. Vermoedelijk ligt het bij Apple. Heb ik al die tijd niet willen geloven.
Je bent niet de eerste overstapper naar T-mobile die met hetzelfde toestel dezelfde problemen ervaart.
Hier de eerste die zich ook hiermee manifesteerde in dit topic. En meerdere. Het lijkt echt een bepaalde oudere batch iPhone 11's te zijn. Alsnog heel vervelend voor de bezitters. Een dure Apple die het na zo'n 3 jaar al niet meer doet is niet leuk. Zeker omdat Apple het nog steeds niet wil erkennen.
Ik begrijp werkelijk niet dat er geen regeling van Apple komt. Het gaat relatief om 'weinig' Apple gebruikers.
En heb je maar 30 Mb/s bij T-mobile? Ik krijg via 4G hier 160 Mb/s met kpn. Ideaal met de Hotspot met meerdere apparaten.
CC
RVROS schrijft: Soms heb ik 4G en dan ontvang ik 30MBPS. Vermoedelijk ligt het bij Apple. Heb ik al die tijd niet willen geloven.
Je bent niet de eerste overstapper naar T-mobile die met hetzelfde toestel dezelfde problemen ervaart.
Hier de eerste die zich ook hiermee manifesteerde in dit topic. En meerdere. Het lijkt echt een bepaalde oudere batch iPhone 11's te zijn. Alsnog heel vervelend voor de bezitters. Een dure Apple die het na zo'n 3 jaar al niet meer doet is niet leuk. Zeker omdat Apple het nog steeds niet wil erkennen.
En heb je maar 30 Mb/s bij T-mobile? Ik krijg via 4G hier 160 Mb/s met kpn. Ideaal met de Hotspot met meerdere apparaten.
CC
Ja, is zeker vervelend. Mijn Iphone 11 was in principe nog prima en ik wilde hem nog niet vervangen maar word nu toech echt gedwongen. Vanavond komt mijn nieuwe 13 binnen, uit ellende maar aangeschaft.
De 30Mb/s is wat hij momenteel ontvangt, ik vermoed wat met antenne ofzo.
Internet werkt niet of slecht op iPhone 11.
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
hoe kan ik zien dat het 2e toestel op mijn profiel ook op de lijst staat?
Wat is het aantal betroffenen op dit moment ???
Hi,is het probleem al opgelost?
Helaas nog niet. Onderzoek is nog in volle gang. Wanneer er weer nieuws is zullen wij dat meteen delen.
Waarom had ik vorige week in Frankrijk nergens last van? En daarvoor en daarna in Nederland wel?
Waarom had ik vorige week in Frankrijk nergens last van? En daarvoor en daarna in Nederland wel?
Ik heb in Frankrijk dezelfde ellende gehad als wat vanaf juli al in Nederland heb!
ik kan nu mn abo verlengen maar t zou fijn zijn als @kpn is knopen door gaat hakken, heb mijn 3 kinderen ook naar kpn gehaald zodat ik makkelijk alles onder 1 dak heb, dus een tegemoetkoming bij aanschaf van een nieuwe telefoon zou zeeeer welkom zijn, bijn nu zowat onbereikbaar net als iedereen hier, dus antwoorden graag!!
Ik kom zojuist achter een bijzonder vervelend effect van dit gezeur: wanneer ik bij het inloggen van een online-account gebruik maak van een 2-staps verificatie (zoals bijvoorbeeld bij gebruik van mijn KPN-ID), dan heb ik dus direct een probleem als de SMS niet of soms zeer laat doorkomt. Ik kan dan gewoon niet inloggen. Dat had ik dus net bij het inloggen op dit forum!
Fijn dat er wordt gewerkt aan een oplossing, maar hoe lang gaat het nog duren voordat deze er is en hoeveel tijd/geduld/incasseringsvermogen is redelijk om van ons klanten te vragen? Niet meer dan logisch dat de abonnementskosten gaan worden geretourneerd, maar langzamerhand lijkt me dit niet meer toereikend…
Gebruik je thuis dan niet Bellen via wifi ( Vowifi)? Daar beschikt de 11 ook gewoon over en heb je thuis in ieder geval geen last van het verbindingsprobleem.
Of gaan sms berichten niet over Vowifi?
Hoeveel weken (maanden?) onderzoek is er nog nodig?
Ik ga binnenkort maar een prepaid simkaart met data ‘testen’ in de 11 en als blijkt dat dit ook hapert dan maar een nieuw toestel denk ik (kan via werkgever een voucher krijgen)
Ik ga in ieder geval niet mijn oude 7 weer volledig gebruiken.
Laatst probeerde ik de Vodafone kaart van een familielid in mijn 11, maar kreeg toen meteen een sms binnen dat mijn telefoon niet was ingesteld voor internet, etc.
Ik zag overigens wel 4G in beeld, maar kreeg in een app de melding dat er geen verbinding was.
Kregen anderen die dit probeerden ook dat bericht?
,
Ik had verwacht dat sms met Vowifi ook via de wifi zou gaan maar kennelijk niet. Lastig.
Hier ook problemen, eerst nog nieuwe simkaart gehad van kpn
Helaas geen verbetering na de meest recente IOS update 16.02.
Wat een reacties in dit topic, kan het niet bijhouden. Helaas nog geen verbeteringen. Simyo weet ook niets nieuws te vermelden en verwijst gewoon weer naar KPN. (sterker nog, dat ik een klacht bij KPN moet indienen, niet bij Simyo). Zou het dan toch dezelfde BV zijn
Dit is echt heel frustrerend, en ik baal er echt van dat KPN op meerdere vlakken laat zien niet klantgericht te zijn (helaas voor jaar eenzelfde langdurige ervaring met het KPN internet/TV abonnement).
Hoi, ik ervaar ook problemen met mijn IPhone 11, geen internet en problemen met bellen. Ik heb begrepen dat ik in aanmerking kan komen voor teruggave van abonnementskosten. Wat kan ik doen?
2 redelijke dagen achter de rug qua bereik.
Vanmorgen halve land doorgereden en hoefde de bekende vliegtuigstand niet eens toe te passen.
Er gaat een wereld voor mij open..
Vandaag (tot nu toe dan) supersnel internet!! Meer mensen met dit probleem??
Wss het bekende probleem, sinds juli geen 4G ontvangst met een Iphone 11 en KPN abonnement. Wat is de status en wat moet ik doen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.