Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Goedenavond kpn,
ook ik wil mij aanmelden voor de compensatie. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met jullie klantenservice, dus als het goed is kunnen jullie dit terug vinden. Bij de laatste keer dat ik iemand sprak, kreeg ik de tip om langs een kpn XL te gaan voor reparatie. Is dit dan nog wel het juiste?
Mvg robbert
Goedenavond kpn,
ook ik wil mij aanmelden voor de compensatie. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met jullie klantenservice, dus als het goed is kunnen jullie dit terug vinden. Bij de laatste keer dat ik iemand sprak, kreeg ik de tip om langs een kpn XL te gaan voor reparatie. Is dit dan nog wel het juiste?
Mvg robbert
Dat ze dit nog altijd adviseren is al een schande!.
Is het nou zo’n zooitje bij de KPN klantenservice communicatie of houden ze je bewust dom?.
KPN medewerkers goedemorgen ik weet dat jullie meelezen.
Graag vandaag een update liefst een oplossing of voorstel duurt echt echt te lang!!’
Hoi KPN,
Laatste update is inmiddels 10 (!) dagen geleden. Storing al ruim twee maanden aan de gang. En nog geen zicht op een oplossing. Ik voel me machteloos en mijn klacht niet serieus genomen. Ik kan niets met mijn telefoon!!
Ik weet dat het gaat om zo’n 1000 klanten die hier last van hebben. 1000! Een groot en goed aangeschreven bedrijf als KPN pakt dit toch op? Kom met een oplossing, zoals financiële compensatie (en dan bedoel ik niet die €25 per maand, die nu niet in rekening wordt gebracht). Bv een vervangende telefoon of een redelijke korting bij aanschaf van een nieuwe. Kost jullie inderdaad wat, maar altijd nog minder dan een slechte naam. Want die 1000 mensen blijven zo geen klant bij jullie, en in mijn geval de overige 4 gezinsleden ook niet. En dan heb ik het nog niet over de internetaansluiting thuis.
Kom met een oplossing!
Hoi KPN,
Laatste update is inmiddels 10 (!) dagen geleden. Storing al ruim twee maanden aan de gang. En nog geen zicht op een oplossing. Ik voel me machteloos en mijn klacht niet serieus genomen. Ik kan niets met mijn telefoon!!
Ik weet dat het gaat om zo’n 1000 klanten die hier last van hebben. 1000! Een groot en goed aangeschreven bedrijf als KPN pakt dit toch op? Kom met een oplossing, zoals financiële compensatie (en dan bedoel ik niet die €25 per maand, die nu niet in rekening wordt gebracht). Bv een vervangende telefoon of een redelijke korting bij aanschaf van een nieuwe. Kost jullie inderdaad wat, maar altijd nog minder dan een slechte naam. Want die 1000 mensen blijven zo geen klant bij jullie, en in mijn geval de overige 4 gezinsleden ook niet. En dan heb ik het nog niet over de internetaansluiting thuis.
Kom met een oplossing!
Hoe weet je dat het er ongeveer 1000 zijn?
Willen jullie je profiel invullen en hier even een seintje geven? Dan zetten we jullie op de lijst.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11! Ik heb mijn profiel aangevuld.
ik heb mijn profiel ingevuld, is het zo goed?
dankuwel alvast
Hoi KPN,
Kom met een oplossing!
Hoe weet je dat het er ongeveer 1000 zijn?
Dat vertelde een medewerker van de klantenservice, toen ik voor de zoveelste keer belde. Er waren 803 mensen die de klacht gemeld hadden. Wat zou betekenen dat het totaal niet boven de 1000 uit zou komen, zei hij.
Dat vertelde een medewerker van de klantenservice, toen ik voor de zoveelste keer belde. Er waren 803 mensen die de klacht gemeld hadden. Wat zou betekenen dat het totaal niet boven de 1000 uit zou komen, zei hij.
Ik zou die uitspraak maar met en korreltje zout nemen. Ik vraag me af of deze informatie überhaupt aanwezig is bij de klantenservice of dat een grote duim debet is aan die uitspraak. Persoonlijk denk ik dat het aantal getroffenen een stuk hoger ligt.
Goedenavond kpn,
Mvg robbert
Nee daar schiet je niets mee op helaas. Je staat wel genoteerd.
Verder snap ik de frustratie. Ik kan enkel zeggen, dat zodra er nieuws is dat we dat zullen delen.
Sinds vandaag wil mijn telefoon ook niet meer op wifi verbinden .
Waarom niet?
Is dat alleen een specifiek wifi netwerk of verbind hij nergens meer met wifi?
Niet specifiek , hij verbind en soms word ik er afgegegooid terwijl ik dichtbij genoeg zit. Gister viel mijn iphone met een vol batterij uit en ging weer aan ..
Hallo,
Ik wil graag op de lijst.
Groeten
Geachte,
Al een paar weken heb ik geen of nauwelijks verbinding met 4g.
heb al een nieuwe simkaart in het toestel gekregen. dit gaf helaas geen verbetering.
Mijn echtgenoot heeft ook een abonnement bij KPN en die heeft nergens last van.
Op het moment dat ik even het toestel op de vliegtuig stand zet doet hij het soms even en valt vervolgens weer weg.
Heeft u een oplossing?
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Dat lijkt toch iets anders te zijn,
Hallo,
Ik wil graag op de lijst.
Groeten
Staat genoteerd,
RVROS schrijft: Soms heb ik 4G en dan ontvang ik 30MBPS. Vermoedelijk ligt het bij Apple. Heb ik al die tijd niet willen geloven.
Je bent niet de eerste overstapper naar T-mobile die met hetzelfde toestel dezelfde problemen ervaart.
Hier de eerste die zich ook hiermee manifesteerde in dit topic. En meerdere. Het lijkt echt een bepaalde oudere batch iPhone 11's te zijn. Alsnog heel vervelend voor de bezitters. Een dure Apple die het na zo'n 3 jaar al niet meer doet is niet leuk. Zeker omdat Apple het nog steeds niet wil erkennen.
Ik begrijp werkelijk niet dat er geen regeling van Apple komt. Het gaat relatief om 'weinig' Apple gebruikers.
En heb je maar 30 Mb/s bij T-mobile? Ik krijg via 4G hier 160 Mb/s met kpn. Ideaal met de Hotspot met meerdere apparaten.
CC
Deze ochtend overgestapt naar T-Mobile, paar keer Speedtest gedaan en alles werkt vlekkeloos tot nu toe. 75.98 mps met de laatste test. Bellen deed het ook gelijk. So far so good. Mochten er nog problemen komen dan laat ik het weten.
Ik heb al geruime tijd het probleem dat mijn Iphone 11 van 4g naar E (Edge) gaat, waardoor ik geen of nauwelijks internet heb. Ook het gebruik van apps geeft daardoor problemen, bijv. fietsknoop.
Sinds enkele weken ben ik amper/niet bereikbaar wanneer ik niet op de WiFi zit.
Van alles geprobeerd;
-opschonen/updaten/simkaartvervangen/aanuitzetten
zojuist medewerker van kpn gesproken. Het is een bekend probleem en kpn zegt dat dit probleem niet aan hun ligt maar aan Apple.
ondertussen betaal ik iedere maand mijn abonnement voor internet/telefonie en mijn toestel (iphone 11) maar werkt het dus totaal niet naar behoren.
Hoelang dit probleem gaat duren weten ze niet. Maar ondertussen is de klant de dupe en wordt er ook geen oplossing geboden.
Ik wil graag op de lijst voor een oplossing en compensatie.
Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
Ik ben per vandaag overgestapt naar een andere provider (die ook niet op het kpn netwerk zit). Maar helaas is het probleem nog steeds niet verholpen. Als mijn man mij wil bellen gaat hij meteen naar voicemail, en ik had alweer E internet. Het lijkt dan dus echt aan het toestel te liggen… er zit voor mij helaas niks anders op dan een nieuw toestel te kopen.
Al een paar weken heb ik geen of nauwelijks verbinding met 4g.
heb al een nieuwe simkaart in het toestel gekregen. dit gaf helaas geen verbetering.
Mijn echtgenoot heeft ook een abonnement bij KPN en die heeft nergens last van.
Op het moment dat ik even het toestel op de vliegtuig stand zet doet hij het soms even en valt vervolgens weer weg.
Ik heb al geruime tijd het probleem dat mijn Iphone 11 van 4g naar E (Edge) gaat, waardoor ik geen of nauwelijks internet heb. Ook het gebruik van apps geeft daardoor problemen, bijv. fietsknoop.
Sinds enkele weken ben ik amper/niet bereikbaar wanneer ik niet op de WiFi zit.
Van alles geprobeerd;
-opschonen/updaten/simkaartvervangen/aanuitzetten
zojuist medewerker van kpn gesproken. Het is een bekend probleem en kpn zegt dat dit probleem niet aan hun ligt maar aan Apple.
ondertussen betaal ik iedere maand mijn abonnement voor internet/telefonie en mijn toestel (iphone 11) maar werkt het dus totaal niet naar behoren.
Hoelang dit probleem gaat duren weten ze niet. Maar ondertussen is de klant de dupe en wordt er ook geen oplossing geboden.
Ik ben per vandaag overgestapt naar een andere provider (die ook niet op het kpn netwerk zit). Maar helaas is het probleem nog steeds niet verholpen. Als mijn man mij wil bellen gaat hij meteen naar voicemail, en ik had alweer E internet. Het lijkt dan dus echt aan het toestel te liggen… er zit voor mij helaas niks anders op dan een nieuw toestel te kopen.
Dat is spijtig om te lezen,
ik heb reeds geruimte tijd geen 4G internet. Van alles geprobeerd maar geen resultaat. Ontvang graag dus de compensatie op mijn abonnement
Misschien iets te vroeg geklaagd. Kreeg net nog een nieuwe sms dat het nummerbehoud is doorgevoerd, dus wellicht werkt het vanaf nu wel vlekkeloos. Ik hou jullie op de hoogte.
Is het wellicht mogelijk om klanten die een iPhone 11 op het KPN netwerk gebruiken proactief te informeren over dit probleem? Zoals ik in mijn post gisteren schreef heb ik een maand lang van alles geprobeerd (ervan uit gaande dat het zeker *niet* aan KPN kon liggen) en liep ik bij toeval tegen deze thread aan. Het zou mensen veel frustratie besparen.
mvg,
jeroen
Ik ben informatie aan het inwinnen of kpn dit zo allemaal kan/mag doen.
want je wordt als consument in de kou gezet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.