Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
@alexandra, profiel ingevuld!
Â
En ik krijg maar geen antwoord op mijn eerder gestelde vragen over een deadline bij kpn voor de nog steeds niet te vinden netwerkproblemen!
Meer informatie dan in de updates, bovenin het topic, hebben we helaas niet voor je. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier.
@Alexandra, sta al sinds begin augustus op de lijst.Â
@alexandra;Â Heb Forumprofiel ingevuld!Â
Jouw gegevens heb ik op de lijst gezetÂ
Is de laatste sms wordt gezegd dat er een dagelijkse oplossing geboden wil worden. Waarom is die er dan nu nog niet? En waarom zitten wij zo lang zonder internet en bereik? Ik vindt dat als er een gezegd wordt dat er een dagelijkse oplossing geboden wil worden er ook echt een moet komen en dat het ook vermeld moet worden wat eraan komt. We zijn alweer een week verder en nog steeds niks gehoord over een dagelijkse oplossing.
Nou, deze ellende heeft lang genoeg geduurd!! Net bij Ziggo en Vodafone nieuwe abonnementen afgesloten! Klaar met KPN! Zou een perfecte houding zijn als alle gedupeerden dat zouden doen! Voor mij nóóit geen KPN meer, al moet ik overgaan naar postduiven dan nog niet! Wat een arrogantie van KPN zoals met de klanten wordt omgegaan.Â
Dit overweeg ik ook te doen maar is het probleem dan opgelost? Ik blijf mijn iPhone 11 houden. Ik ben benieuwd naar je ervaring en die van anderen.
Ik begin er nu ook echt behoorlijk klaar mee te zijn!!Â
Het is weer erg stil vanaf KPN…
Â
Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…
Heb sinds de aanschaf van mijn Iphone 11 problemen met bellen/gebeld worden buiten de deur. Internet werkt niet of nauwelijks. KPN stuurt je van het kastje naar de muur. Winkel: bel Apple maar en anders onze klanten ‘service’ (ahem). Komen niet met een oplossing. Lees nu dat die er (nog) niet is, maar dat klanten wel gecompenseerd worden. Tegen mij werd telefonisch gezegd dat een compensatie er niet in zat (of tot het moment van melden en daarna niet meer) en dat de beste oplossing was om de simkaart in een ander toestel te stoppen (waarom kocht ik in vredesnaam een ander toestel bij KPN?). Betaal nu iedere maand € 32,- om niet te kunnen bellen/gebeld worden en niet te kunnen internetten. Kreeg wel bericht dat er binnenkort een inflatiecorrectie volgt…
Het is toch eigenlijk bijna crimineel te noemen dat KPN de iPhone 11 blijft verkopen ondanks dat ze weten dat er problemen zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk, niet elke iPhone 11 lijkt getroffen te zijn door de problemen, maar blijkbaar worden er telefoons verkocht die de problemen gewoon hebben. Zet de handel stop KPN!
Het is toch eigenlijk bijna crimineel te noemen dat KPN de iPhone 11 blijft verkopen ondanks dat ze weten dat er problemen zijn. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk, niet elke iPhone 11 lijkt getroffen te zijn door de problemen, maar blijkbaar worden er telefoons verkocht die de problemen gewoon hebben. Zet de handel stop KPN!
Bizar he … walgelijk echt en we zitten reeds in oktober en nog steeds geen deadline ik vind dit uitermate kwalijk!! En gewoon blijven incasseren. Mijn woorden zijn op. Aangetekende brief verzonden deze is in ontvangst genomen 27/9 tot op heden geen reactie!?!? Ik wil jullie KPN toch adviseren te reageren zo niet zijn jullie in gebreke!! Ik zal alles ontbinden en daarna volgt een claim!! Het lijkt ze niets te doen… bizar echtÂ
Beste KPN,
voor zover ik begrepen heb ligt de eventuele oplossing voornamelijk bij de fabrikant van de iPhone 11. Mogelijk kunnen jullie ons, alle gedupeerden die dit forum gevonden hebben, laten helpen om de druk bij Apple proberen op te voeren. Misschien in dit forum een link plaatsen naar een Apple klachtenformulier, forum of servicepagina met het verzoek aan iedereen die deze klachten ervaart om hierop te reageren. Het is maar een idee, heb namelijk het gevoel dat er niet fulltime actie ondernomen wordt. Weet alleen niet aan welke partij dat ligt, maar aangezien KPN er ook baat bij heeft dat de oplossing prioriteit heeft neem ik aan dat we Apple moeten pushen.Â
Bizar he … walgelijk echt en we zitten reeds in oktober en nog steeds geen deadline ik vind dit uitermate kwalijk!! En gewoon blijven incasseren. Mijn woorden zijn op. Aangetekende brief verzonden deze is in ontvangst genomen 27/9 tot op heden geen reactie!?!? Ik wil jullie KPN toch adviseren te reageren zo niet zijn jullie in gebreke!! Ik zal alles ontbinden en daarna volgt een claim!! Het lijkt ze niets te doen… bizar echtÂ
Bizar inderdaad en ook respectloos
Â
Sinds een maand of 2 ben ik slecht bereikbaar, kan ik regelmatig niet bellen of gebeld worden, internet schakelt continu naar edge. Waardeloos dit. Al van alles geprobeerd, zelfs harde restart of terug naar fabrieksinstellingen helpt niet. Ik heb de telefoon nodig voor mijn werk en ik ben mantelzorger dus moet in geval van nood bereikbaar zijn. Toen ik naar KPN belde kreeg ik te horen dat als het aan mijn toestel ligt, ze niets voor me kunnen betekenen. Ik overweeg dan toch maar een andere provider te gaan proberen, zou dat helpen?
Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek
mijn dochter heeft hier ook heel veel last van ze weet niet wat ze kan doen ze moet vaak stage lopen tot heel laat en en moet op navigatie rijden maar die doet het dan niet hierdoor is ze vaak in paniek
Bianca dit is vreselijk!! Lieve mensen dit kan toch niet. Ik zit met dit zelfde probleem mijn zoon kan mij vaak niet bereiken omdat ik op de weg zit (werk) en dus niet bereikbaar ben!!
KPN WANNEER STOP DIT!! Straks gebeuren er nog nare dingen door deze poppenkast!!Â
HET MOET KLAAR ZIJN!!
18-08-2022
Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:
KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.
Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.
Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.
Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.
Goedemorgen,
Ook ik heb al weken last van dit probleem. Een tijdje een andere oude iPhone gebruikt met dezelfde simkaart en toen geen last van het probleem.
Â
Kunnen jullie mij op de lijst zetten en updaten mbt een oplossing? Ik heb een telefoon van de zaak? Wordt mijn werkgever gecompenseerd?Â
Â
Dank en groet!
18-08-2022
Hi all, we hebben een update gekregen uit het onderzoek:
KPN heeft inmiddels diverse metingen en tests kunnen uitvoeren met een aantal ingeleverde toestellen van klanten die voornoemde problemen ervaren. Het onderzoek richt zich daarbij op toestellen van het type Apple iPhone 11.
Op dit moment maakt ons technisch team een analyse van de testresultaten. Daarbij wordt nauw samengewerkt met technici van Apple. Het resultaat van die analyse wordt spoedig verwacht.
Indien uit de analyse een grondoorzaak voor de problematiek naar voren komt, zullen wij zo spoedig mogelijk alles in het werk stellen om die oorzaak weg te nemen en de klachten op te lossen. Over de vraag hoe snel die oplossing beschikbaar zal zijn, kunnen we helaas nog geen uitspraken doen, omdat de grondoorzaak op dit moment nog niet bekend is.
Zodra over de grondoorzaak en/of mogelijke oplossing van het probleem meer duidelijkheid is, of er verdere updates te melden zijn, zullen we dat als eerste op deze plek kenbaar maken.
Goedemorgen,
Ook ik heb al weken last van dit probleem. Een tijdje een andere oude iPhone gebruikt met dezelfde simkaart en toen geen last van het probleem.
Â
Kunnen jullie mij op de lijst zetten en updaten mbt een oplossing? Ik heb een telefoon van de zaak? Wordt mijn werkgever gecompenseerd?Â
Â
Dank en groet!
Tuurlijk en wederom geen deadline!!! Weer wachten!! Dit is echt belachelijk!!Â
Ik ga al mijn gemaakte kosten verhalen, waanzin dit!!!
Ik heb in dit topic hier al eens eerder antwoord op gegeven nav deze navigatievragen:
Hieronder 2 voorbeelden die ik zelf vroeger ook gebruikte en die prima werken zonder internetverbinding.
Goedemorgen
Â
Ik heb in dit topic hier al eens eerder antwoord op gegeven nav deze navigatievragen:
Hieronder 2 voorbeelden die ik zelf vroeger ook gebruikte en die prima werken zonder internetverbinding.
Ik gebruik al een paar jaar Navmii en dat bevalt uitstekend.
Het is geen TomTom qua berekening van routes maar je komt wel waar je wezen moet.
GoedemorgenÂ
Dank! Sta ik nu wel op de lijst voor updates? Of moet ik hiervoor ook bij kpn zakelijk zijn?Â
Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden EN in aanmerking komen voor compensatie van de kosten die ik wel maak voor een service waar ik geen gebruik van kan maken.
Maar is er nu al zicht op een oplossing?Â
Het is toch niet normaal dat ik € 32,- per maand betaal voor een ‘dienst’ die jullie niet kunnen leveren.
Ik ben vandaag naar een kpn winkel geweest, omdat ik, ik wil zeggen maanden weinig bereik heb op mijn iPhone 11 en daardoor ook veel belangrijke telefoontjes gemist heb. Ik was niet op de hoogte dat er problemen waren met de iPhone 11 en kpn. Dat verklaart dus een hoop.. ik lees in dit forum allemaal berichten over vergoedingen van de mobiele kosten, is dit voor iedereen of moet ik hier nog iets voor doen? En is er al een datum met een oplossing bekend, want dit kan natuurlijk niet langer zo doorgaan, ik heb nu een mobiel waar ik weinig aan heb..  En ik vind dat kpn gebruikers met een iPhone 11 wel wat eerder op de hoogte had mogen stellen. Ik heb eerst nog een nieuwe simkaart en alles aangevraagd omdat ik het probleem niet begreep.Â
Beste KPN, wanneer gebeurd er nou eens wat???? jullie moeten actie ondernemen. Er kunnen ook gevaarlijke situaties ontstaan. Ik woon met 3 kleine kinderen en ik kan geen eens de huisarts bellen om een afspraak te maken als er iets aan de hand is omdat de huisarts mij niet kan horen. Zo frustrerend.Â
Wat gebeurd er als er iets ernstigs gebeurd en ik kan niet eens 112 bellen…..Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.