Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Gedaan, wanneer wordt verwacht een update te krijgen? 

Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, we houden iedereen hier regelmatig op de hoogte met een sms, dus in ieder geval de komende dagen. 

Waar ik mij enorm over verbaas (of nouja eigenlijk niet gezien het verloop van de afgelopen maanden) is dat schijnbaar bij de klantenservice nog steeds niet op de hoogte is van dit probleem. Afgelopen week 5 mensen op de hoogte moeten brengen van dit probleem, waar ze allemaal meermaals contact hebben gehad met de (telefonische) klantenservice, in de winkel zijn geweest en meer. 
Snap dat er veel mensen werken bij de klantenservice, en dat het over verschillende lagen gaat, maar het is toch te zot voor woorden dat klanten dit gewoon niet te horen krijgen bij contact met de klantenservice terwijl dit probleem al maanden bekend is. 

dit bericht kwam net binnen. Ben benieuwd wat het gaat betekenen!

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

dit bericht kwam net binnen. Ben benieuwd wat het gaat betekenen!

Beste klant, allereerst onze excuses voor het feit dat je niet goed gebruik hebt kunnen maken van onze mobiele diensten met je toestel. Binnen nu en twee weken nemen we telefonisch contact met je op voor een update. Let op! We bellen je met een 088 nummer. We willen je nogmaals danken voor het geduld. Groet KPN

hook dat ze mij ook bellen want als het probleem niet wordt opgelost ga met alles weg bij kpn en heb er best wel wat lopen dus kpn kom met een oplossing 

Moet je wel bereik hebben op dat netwerk 😑 kan al maanden niet meer fatsoenlijk bellen. Als iemand mij probeert te bellen… Voicemail !! 

@Alexandra @Vikash @Bart_Z @Alex_P Jullie kunnen ons vast wel vertellen wat de bedoeling wordt van het te verwachten telefoontje

Sinds een maand of 2 bemerk ik ook als klant van KPN een slechte en regelmatig wegvallende verbinding met mijn iPhone 11. Hoe is dat ineens mogelijk terwijl ik al ruim een jaar een iPhone 11 heb met daarbij nooit problemen? Ik word graag op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en hoop snel weer gebruik te kunnen maken van een fatsoenlijke verbinding. 

Waar ik mij enorm over verbaas (of nouja eigenlijk niet gezien het verloop van de afgelopen maanden) is dat schijnbaar bij de klantenservice nog steeds niet op de hoogte is van dit probleem. Afgelopen week 5 mensen op de hoogte moeten brengen van dit probleem, waar ze allemaal meermaals contact hebben gehad met de (telefonische) klantenservice, in de winkel zijn geweest en meer. 
Snap dat er veel mensen werken bij de klantenservice, en dat het over verschillende lagen gaat, maar het is toch te zot voor woorden dat klanten dit gewoon niet te horen krijgen bij contact met de klantenservice terwijl dit probleem al maanden bekend is. 

Er is intern duidelijk terug te vinden dat dit probleem speelt. Ik vind het dan ook heel jammer dat dit zo gaat!

@Alexandra @Vikash @Bart_Z @Alex_P Jullie kunnen ons vast wel vertellen wat de bedoeling wordt van het te verwachten telefoontje

Iedereen die de sms heeft ontvangen, wordt gebeld binnen nu en twee weken. Dat is ook wat wij mogen delen op dit moment. 

@Paul9977 welkom! Heel jammer om te lezen dat jij hier tegenaan loopt! Ik geef je gegevens graag intern door. Zou je ook jouw adres en klantnummer nog in je forumprofiel willen zetten en hier laten weten dat je dat gedaan hebt?

@Marcia_  ik heb de gegevens aangevuld, bedankt voor de reactie! Nu nog een snelle oplossing ;-)

Ik vind het fijn dat we eindelijk gebeld worden .. binnen 2 weken . Maar wat nou als het telefoontje niet binnen komt ? Dit is 1 van de problemen die wij ervaren sinds de storing.. Hopelijk snel een oplossing !

@Marcia_  ik heb de gegevens aangevuld, bedankt voor de reactie! Nu nog een snelle oplossing ;-)

Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket voor je aangemaakt is. Dat betekent dat ik jouw telefoonnummer niet meer apart door hoef te geven. Er wordt contact met je opgenomen. 

Ik vind het fijn dat we eindelijk gebeld worden .. binnen 2 weken . Maar wat nou als het telefoontje niet binnen komt ? Dit is 1 van de problemen die wij ervaren sinds de storing.. Hopelijk snel een oplossing !

@pvanluyk1 als jij 21 oktober niets gehoord hebt, trek dan vooral weer aan de bel.

Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en dat er een ticket voor je aangemaakt is. Dat betekent dat ik jouw telefoonnummer niet meer apart door hoef te geven. Er wordt contact met je opgenomen. 

@pvanluyk1 als jij 21 oktober niets gehoord hebt, trek dan vooral weer aan de bel.

Ik vind het niet meer als normaal dat jullie het die die dag nog 10x proberen ipv dat we zelf weer moeten bellen.. geloof dat wij lang genoeg gewacht hebben!!  

Ik heb sinds augustus problemen. Erg vervelend en zeer slecht bereikbaar.

Mijn profiel is aangevuld. Wordt graag op de hoogte gehouden van updates. 

Ze zouden je moeten bellen, maar HOE moet dat als je niet bereikbaar bent. Wat een grote grap kpn. 

Jouw gegevens zijn genoteerd @Plaggenmars 

Goedemorgen KPN,

Mijn vrouw krijgt ineens weer een factuur met een bedrag erop…

Alleen het issue is nog steeds niet opgelost… (na ruim 3 maand).

Neem aan dat dit een foutje is?

Goedemorgen KPN,

Je zit hier nu lang genoeg op dit forum en dit topic om te weten hoe er wordt gecompenseerd toch?

Staat zelfs duidelijk in het uitgelichte bericht: We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Goedemorgen KPN,

Je zit hier nu lang genoeg op dit forum en dit topic om te weten hoe er wordt gecompenseerd toch?

Staat zelfs duidelijk in het uitgelichte bericht: We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Klopt, dat had ik ook gelezen (eerder al).

Maar mijn vrouw had nu al een paar maand (volgens mij 1 of 2) dat er niks gefactureerd werd.

Dus vandaar dat ik het ook bijzonder vind dat het nu dan ineens wel weer gefactureerd wordt...

beste mr/mvr,

ik ervaar ook al enige tijd problemen met het 4g internet. Ik heb ook een iphone 11

Via een collega die ik telefonisch heb gesproken, moest ik hier vragen of jullie mij op een lijst

Kunnen zetten, zodat ik de laatste updates/stappen kan volgen. 

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost😅 

mvg jeroen

Bij jouw partner is er eenmalig door een medewerker zelf een vergoeding ingevoerd @Stimpy. 

Jouw gegevens heb ik genoteerd @Jeroen1994 

Goedemorgen, 

Ik heb sinds 3 dagen hetzelfde probleem met mijn Iphone 11, zo te lezen heb ik geluk gehad dat het nu pas ontstaan is. 

Ik heb mijn gegevens aangevuld en zou ook graag op de hoogte gehouden worden. 

@UAV2012, jouw gegevens zijn genoteerd. 

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Goedemorgen,

Ben ik maar weer eens, ik heb 26/9/2022 een aangetekende brief verzonden deze is 27/9/2022 ontvangen en voor getekend. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen het reactie termijn verloopt 11/10 ik wil u erop wijzen dat u na deze datum in gebreke bent. 

Ik hoor graag,

Groeten,

Mw. Aten

Instrueren jullie ook jullie collega’s (oh nee…andere ‘externe’ contract partij die toevallig onder dezelfde KVK inschrijving als KPN valt), over bellen/updates? Ik mag niet op de KPN update lijst, en Simyo weet niets/hoort niets. Echt schandalig hoe het ooit zo klantgerichte KPN met haar klanten omgaat.

Beste kpn,

mijn vrouw en ik hebben beiden een iPhone 11 nu had ik geen last van het probleem. Maar sinds kort werk mijn telefoon ook niet meer. 
nu zitten we beiden zonder telefoon. 

al enig idee wanneer de oplossing er komt? 

met vriendelijke groet,

sedat Evlek

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt