als tussenoplossing: hoe enable ik de oude variant weer of is dit onmogelijk?
Admin: berichten afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt
Ik ben onprofessioneel over te komen naar mijn klanten, omdat ik voicemails niet beantwoord.
Na flink googlen ben ik er achter er is wel degelijk een issue aan kpn (en andere providers) zijde. Na een update gaat het vaak mis. De oplossing is je toegangscode van voicemail wijzigen en daarna werkt visual voicemail weer. Raar maar waar.
succes gr John
Na een iOS update?
Ik heb m’n toegangscode gewijzigd, dus ga het ervaren. Ik meld me hier weer met het resultaat.
Dank voor de tip JDIMHOT
Na een iOS update?
Ik heb m’n toegangscode gewijzigd, dus ga het ervaren. Ik meld me hier weer met het resultaat.
Dank voor de tip JDIMHOT
Ja inderdaad na IOS updates. En daar waren er de laatste tijd veel van.
Na een iOS update?
Dank voor de tip JDIMHOT
tip: Om het te testen kun je gewoon je eigen nummer met je gsm bellen en dan inspreken. dan hoef je niet te wachten tot iemand je belt
Ja. Ik heb mezelf inderdaad gebeld en krijg gelijktijdig met de SMS een melding van Visual Voicemail. Dus de tip van
Vandaag heb ik er ook last van gehad. Ik het helemaal raar vinden dat een bezorgdiensten geen voicemail had achtergelaten, toch maar even deze tips bekeken. En ja hoor, na de sms berichten aan te zetten komt ie binnen in VM (en geen sms’je ). Heb hier al eerder last van gehad, kreeg er eentje na 3(!) dagen pas in mijn VM box...
Ik vermoed dat het probleem zich tussen iOS en de providers ligt. Misschien moeten na elke update de provides of iets intern aanpassen, of misschien zelfs een nieuwe ‘aanbieders instellingen’ update uitbrengen (ben al van KPN versie 38 naar versie 40 gegaan in een paar maanden tijd ).
Het zal misschien ook wel heel lastig werken zijn met Apple(?) maar het is vervelend dat zo een functie (die al sinds de eerste iPhone bestaat) nauwelijks tot niet werkt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.