Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende verbinding KPN Box 14 met glasvezel

• 3 December 2023
  • 28 reacties
  • 840 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 3 januari 2024
JAPAJ schreef:

Ok, helder, thanks voor je inzicht. Kan ik dan niet beter zelf een goede router kopen en die verbinden met de Nokia ONT? 

Als je die investering wil doen is dat voor nu de beste oplossing, echter ben ik van mening dat een provider natuurlijk gewoon een goed werkend product moet leveren en bij problemen snel moet acteren. Maar die mening heb ik niet expliciet tegen kpn, maar in het algemeen met bedrijven en diensten.

Jij als klant betaalt flink, dan mag je ook een goed werkend product terug verwachten.

• Deelnemer
  • 13 februari 2024

Inmiddels ervaar ik het probleem bijna niet meer. Wat me opvalt is dat nu het bovenste lampje constant groen brand in plaats van oranje. Wellicht is de firmware inmiddels geüpdate? Ben benieuwd wat anderen ervaren.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 13 februari 2024
JAPAJ schreef:

Inmiddels ervaar ik het probleem bijna niet meer. Wat me opvalt is dat nu het bovenste lampje constant groen brand in plaats van oranje. Wellicht is de firmware inmiddels geüpdate? Ben benieuwd wat anderen ervaren.

Klopt, dan heb je de update gehad!
Je zou dan nu van je reboot issue af moeten zijn.