Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Hallo, Ik had een iPhone 6 die ik aan mijn moeder heb gegeven nadat haar HTC One X het begaf. Zij heeft KPN (prepaid) en ik heb T-Mobile (abonnement). Mijn eigen sim kaart heb ik in mijn nieuwe telefoon gedaan en haar sim kaart heb ik in mijn oude telefoon gedaan. Nu zit ik met het probleem dat ik nog altijd geen service heb op de iPhone 6. Ik heb wel een aantal dingen geprobeerd, iPhone uit en aan gedaan, gekeken of de settings klopten, sim kaart er een paar keer uit en in gedaan. Ik vroeg me af wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn en wat de oplossing is. Ik weet niet zeker of mijn moeder haar KPN prepaid sim kaart apart heeft gekocht of misschien bij haar telefoon kreeg. Met vriendelijke groet, Manuela Smit
Waarom is een onbeperkt prepaid bundel zo traag qua internet. Meer als whatsappen lukt niet? Vindt dat geld verspillen op deze manier 😬 Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
Enige tijd geleden heb ik al eens een melding langs zien komen met de opmerking dat de KPN Prepaid App het verbruik van je beltegoed pas na een vertraging goed weergeeft. Dat bericht kan ik zo snel niet terugvinden, dus helaas geen linkje. Wel heb ik dat toen in mijn oren geknoopt. Iets om in de gaten te houden. En inmiddels heb ik inderdaad zelf geconstateerd dat het inderdaad enige tijd kan duren voordat de app de juiste stand van je tegoed weergeeft. En behoorlijk bizar is het gegeven dat het ook niet tegelijk juist wordt weergegeven op de pagina ‘Overzicht’ en op de pagina ‘Verbruik’. Wat ik heb geconstateerd: Zondagavond 18/8 stopte mijn lopende internetbundel (via SMS aangekondigd). Dat moest ik dus in de gaten houden, want als ik daarna Mobiele gegevens niet uit zou zetten zou mijn beltegoed worden aangesproken voor internet. Meteen na 00:00 uur heb ik toch met opzet nog een kleinigheidje op internet gedaan om te zien hoe dat met mijn beltegoed zou worden verrekend. Daarna
Hallo. Ik wil overstappen van T-Mobile prepaid naar KPN prepaid. Voordat ik nummerbehoud activeer, wil ik eerst mijn oude beltegoed opmaken. Kan ik nu al de nieuwe sim kaart activeren? Of kan ik beter nog even wachten? En hoelang duurt het ongeveer eer dat mijn nummer van T-Mobile overgezet is naar KPN nadat ik het heb aangevraagd?
Ik heb voor de vakantie een prepaid bundel gekocht waardoor je een maand lang onbeperkt 128kbps hebt. Alleen is me dit toch veel te traag en zou graag een andere bundel nemen. Ik heb in de Kpn Prepaid app nog niks kunnen vinden over het verwijderen van mijn bundel. Kan ik hier wat anders aan doen??
Kan niet meer SMS opwaarderen sinds de migratie van Telfort naar KPN. (PREPAID) 1 telefoon met Kpn simkaart en 1 telefoon met telfort simkaart. Telefoons zijn opnieuw geregistreerd bij Mijn KPN. In mijn producten zie ik ze staan. Na de betaling gegevens ingevuld te hebben en op opslaan klikt,geeft het aan dat deze niet opgehaald kunnen worden wegens een technisch probleem. Dat probleem is ontstaan sinds de migratie en duurt nog steeds voort. Is er soms een verkeerde betalingsprovider ingesteld? Gezien de forumvragen van leden,ben ik niet de enige met dat probleem. Bij bij verschillende forum leden is het opgelost. Ik hoop dat voor mij ook een oplossing gevonden kan worden. Ik kan wel de tegoeden opvragen en de prepaid duur is nog ruim geldig en betaald. De betreffende telefoonnummers heb ik in mijn forum profiel vermeld. vast bedankt. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid *Admin: topic verplaatst naar juiste board
Ik heb net een prepaid sim kaart gekocht en als k hem probeer te activeren door te bellen of smsen krijg ik de melding: niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb 2 bundels gekocht 1 snelle dagbundel en 1maand bundel de langzame. Nu werkt de langzame en de snelle niet. Hoe kan ik het omdraaien?
Mijn dochter heeft KPN prepaid gekregen en ik heb dat gisteren tot 10 euro opgewaardeerd. Zij heeft voor 1,62 gebeld/ge-smst en nu heeft ze nog maar 2,91 tegoed??? Is het missende bedrag dataverbruik? Ze had 4G uitstaan. Hoe kan ik dit terug zien?
Ik heb een link gekregen [kpn.com/welkomprepaid] met mijn nieuwe prepaid sim kaart, maar de link stuurt me naar een KPN koppelen pagina. Ik heb geen enkel idee hoe ik mijn €7.50 bij mijn beltegoed kan toevoegen. Kan iemand mij misschien hierbij helpen?
Ik heb een prepaid bundel van 8,99 met onbeperkt internet. Echter krijg ikgeen verbinding met internet. Wat kan ik doen?
Ik heb net 20 euro opgewaardeerd, en was 2 minuten op het internet of nog niet eens en alles was op? Admin: afbeelding bijgesneden zodat andere nummers niet meer zichtbaar zijn en titel aangepast i.v.m. duidelijkheid