Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Ik heb vanmorgen een bundel Onbeperkt Online gekocht, wel 30 min/sms gekregen, maar tot nu nog geen internet. Het staat ook zo in het overzicht op mijn KPN app (alleen 30 min/sms). Hoe kan ik het oplossen en toch internet voor 30 dagen activeren?
Goedendag, ik had een vraag. Binnenkort verloopt mijn prepaid abonnement maar ik heb geen intentie om mijn abonnement te verlengen bij kpn. Loopt mijn abonnement stipt die dag om 00.00 af? En kan ik dan meteen overschakelen naar een ander abonnement van een andere provider of zit daar een bepaalde wachttijd tussen?
I purchased an internet bundle of Onbeperkt Online, but the speed is too slow. How could I cancel it? I don't want a refund, but just to cancel it, so I would be able to use another databundle in a normal speed. Many thanks!
Mijn dochter heeft een prepaid nummer dat ik automatisch heb laten opwaarderen met 10 euro per maand. Een maand later heb ik op haar nummer een abonnement afgesloten met onbeperkt online voor 8,99 per maand. Nu wordt nog steeds de 10 euro per maand afgeschreven voor beltegoed maar hier wil ik dus vanaf maar ik kan niet vinden hoe. Abonnementen afsluiten gaat bij jullie altijd heel makkelijk maar al je ergens vanaf wilt kan je dat nooit vinden.
Onbegrijpelijk Factuur Buckaroo *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Bij de omzetting van telfort prepaid naar kpn prepaid kreeg ik van kpn een 300 min belbundel. Die verloopt nu en kan ik volgens kpn een nieuwe 300 min belbundel kopen. Waar kan ik vinden wat die bundel kost? In de prepaid belbundels wordt deze bundel niet genoemd.
Ik heb net via internet bankieren mijn beltegoed betaald maar niet ontvangen? Hoe kunne we dit oplossen ? Mvg, Vijdan abis
Ik heb destijds een Hi Prepaid kaart genomen wat later KPN Prepaid werd. Nu heb ik een nieuwe telefoon waar de oude Hi sim kaart niet in past dus wil ik een kleinere sim kaart aanvragen. Helaas ben ik de Puk code en Sim kaart nr kwijt. Hoe kan ik alsnog een kleinere KPN Prepaid krijgen?
Goede avond ik heb hier hetzelfde probleem 43 euro beltegoed erop gezet maar geen bundel kan ik kiezen. vanmiddag gebeld met de helpdesk maar na een half uur in de wacht verbinding weg. normaal kon ik *142# maar lukt niet meer ook niet op de online app. *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Ik heb voor mijn vakantie een maand onbeperkt gehaald maar dit is voor mij iets te traag. Ik heb daarom een ander pakket gekocht met het idee dat ik het onbeperkte pakket uit kan zetten. Ik kan daar op de app niks over vinden hoe ik die uit kan zetten en mijn internet is nog steeds te traag. Er worden echter wel mb's van mijn andere pakket afgeschreven