Met vragen over; beltegoed, opwaarderen, tarieven aanvragen extra tegoed, kan je hier terecht.
Recent actief
Op 19/6, 18/6 en 14/6 hebben er drie onterechte afschrijvingen plaatsgevonden van resp. 13,27 8,08 en 2,88. Ik heb mijn mobiel die dagen niet of slechts een maal (korte whatappjes) gebruikt. Hoe kan dat? Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Inmiddels heb ik al meermalen nummerbehoud aangevraagd voor mijn mobiele prepaidnummer van Telfort. Ik heb nu een Abonnement bij T-Mobile en wil mijn Telfort nummer behouden. Dat wordt afgewezen. Gisteren meermalen en aan het eind van de dag kreeg ik een berichtje dat ik nu bij KPN zit. Vandaag opnieuw enige keren nummerbehoud aangevraagd, maar wederom geweigerd(zonder reden). T-mobile heeft het ook aangevraagd op klantnummer, maar van het zelfde laken een pak. Wat is er aan de hand?
Gisteren een prepaid Sim-kaart incl. 1GB besteld (en betaald) en hiervan heb ik een bevestiging ontvangen. De postbode liep vanmorgen door dus ik kijk bij mijn bestelgegevens op jullie website op de zending te kunnen volgen. Hier staat tot mijn verbazing dat het product tijdelijk niet op voorraad is! Ik bel vervolgens de klantenservice en die kunnen mijn bestelling niet vinden en mij ook niet verder helpen. Het advies is even af te wachten! Dit ben ik helemaal niet van KPN gewend. Volgens de medewerker aan de telefoon zijn Sim-kaartjes gewoon altijd op voorraad. Wat nu??
Ik ben sinds kort verhuisd naar een appartement complex. Ik woon op de begane grond en buiten is de signaal altijd goed. Binnenshuis is dat anders. Soms 2 streepjes, soms Emergency calls only. Omdat mijn vrouw ziek is is mobiel bellen altijd belangrijk. Hoe kan ik de signaal verbeteren? *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Zojuist krijg ik een bericht van KPN met de tekst MMS bericht en de tijd 10.00 wat houd dit in?
Hallo, vorige week een nieuwe prepaid simkaart met beltegoed van € 7.50,- gekocht voor mijn sport GSM. Tot nu toe nog niet bij geschreven. GSMnr. (...) groeten, Houma *Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Mijn schoonvader van 88 heeft kennelijk 3x een verkeerde inlogcode ingevoerd en moet nu een PUK code invoeren die hij nergens kan vinden. Graag ontvangen ik van U de PUK code. Het telefoonnummer is: 06 Het nummer dat op de simkaart staat is: *** (oude HI simkaart) Dit nummer wordt bij het online opvragen van de PUK code niet herkend. Dank voor de moeite. Kees van Belzen Admin: uit privacy het simkaartnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel
Ik heb hetzelfde met overgang naar BEN. Vandaag van KPN medewerker mijn klantnummer gekregen en opnieuw aangevraagd. Nog geen bericht of het is gelukt (is al uren geleden). Nu ik dit lees, vrees ik het ergste.... Admin: Nieuw topic aangemaakt naar aanleiding hiervan.
Ik heb voor mijn vakantie Telfort internetbundel gekocht voor prepaid. Krijg geen internetverbinding. Is sinds gister KPN. Heb de KPN Predaid app inmiddels gedownload en heb nu 1000mb nog tegoed. Hoe kan ik hier nu gebruik van maken. Moet ik deze bundel activeren? Mobiele data en roaming staan aan maar ik kan de bundel nog steeds niet gebruiken
Ik had altijd prepaid van Telfort, maar die is nu overgenomen door KPN. De tarieven zijn echter best duur. Dus ik wil overstappen naar een andere provider. Maar ik heb nog 50 euro beltegoed. Kan ik die 50 euro meenemen naar een nieuwe provider? Ik denk aan een provider die ook het KPN netwerk gebruikt.
ik ben mijn pucode kwijt en mijn simkaart nummer weet ik ook niet kan iemand mij helpen. *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.