Geen enkele router binnen TP-Link Omada ondersteunt momenteel tv van KPN, er is recentelijk een optie toegevoegd voor IPTV maar de functionaliteiten zijn nog beperkt. Wat mij betreft zelfs te beperkt. De kritische instelling van DHCP Optie 60 ontbreekt nog in waardoor de router überhaupt geen verbinding kan opzetten met het iTV-platform. Ik draai hier nu een kleine 6 maanden op een ER605 zonder Experiabox (hiervoor altijd een V10 er tussen gehad) en ik ben fan maar voor TV zou het toch anders moeten, bijvoorbeeld door in het eigen netwerk VLANs toe te passen zodat je toch via je reguliere Omada-netwerk tv vanuit de Experiabox kan gebruiken. Hoe dit precies ingesteld moet worden is mij niet bekend gezien ik zelf geen iTV gebruik.
Ik heb verhalen gelezen van mensen die het werkend hebben gekregen met bijvoorbeeld Netgear Orbi in combinatie met managed Netgear-switches waarbij de TV ontvangers in het LAN hingen van de Experiabox en alle andere apparatuur in het LAN van de Orbi over dezelfde switches.