Goedemiddag,
Vanaf volgende week krijg ik KPN Glas met een KPN Box12b. Is deze box compatible met TP Link OL200 controller, TP Link TL-SG2428 Managed Switch en TP Link EAP 683UR Access Points?
Dank voor uw reactie,
MR
Goedemiddag,
Vanaf volgende week krijg ik KPN Glas met een KPN Box12b. Is deze box compatible met TP Link OL200 controller, TP Link TL-SG2428 Managed Switch en TP Link EAP 683UR Access Points?
Dank voor uw reactie,
MR
Beste antwoord door wjb
Heb je die EAP683 UR al is jouw bezit?
Ik weet niet in wat voor een omgeving je die EAP683 UR in wilt gaan zetten maar voor een thuissituatie vind ik het een behoorlijke overkill.
Een V12 heeft 1Gbps LAN poorten en dus zal dat accesspoint ook nooit sneller dan 1Gbps richting V12 halen. Dan is het leuk dat dat accesspoint zelf een 2,5Gbps LAN poort heeft en een wifi throughput van in totaal bijna 6Gbps maar daar heb je niets aan.
Zelf heb ik een week geleden mijn EDIMAX accesspoints vervangen door EAP610 accesspoints. Die zijn mijns inziens snel genoeg in een consumentenomgeving maar de prijs ligt wel een heel stuk lager.
Mijn TP-Link wifi netwerk bestaat uit twee EAP610's, één EAP610 Outdoor en een OC200 controller. Alle accesspoints zijn bekabeld aangesloten en vormen dus (gelukkig) geen mesh. Mesh is alleen zinvol als je accesspoints niet bekabeld aan kunt sluiten. Overigens staat de fallback naar mesh wel aan dus in het geval dat de vaste verbinding naar een accesspoint verbroken wordt kan deze via de mesh backbone toch blijven functioneren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.