Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Ik heb vorige week vrijdag (8 maart) een telefoon besteld; de Samsung Galaxy A8. Deze week is de telefoon niet aangekomen aangezien deze niet op voorraad was, wanneer kan ik het toestel verwachten? Groet
Dag, Ik heb een Alles in 1 standaard abonnement en een iPad Air 1 32 GB uit 2013, softwareversie 12.1.4 Met grote regelmaat hapert de verbinding via de app. Het beeld staat dan stil, soms is er nog wel geluid. Soms gaat het na een tijdje weer verder en soms moet ik alles stoppen en de iPad herstarten. Kunt u mij zeggen hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Mvg Peter *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
hallo, ik heb een vraag over mp3 liedjes vanaf de imac naar mijn samsung mobiel over te brengen dat gaat heel goed ....maar mijn vraag is of dat gratis is of komen daar extra kosten bij ? of gaat dat ergens anders van af ....bedoel van de mb's verbruik of zo graag antwoord terug... Bedankt. *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik kan al langere tijd geen mail versturen vanaf mijn iphone, wel ontvangen. Bij het versturen krijg ik de melding: serveridentiteit niet gecontroleerd, bij details krijg ik het adres cpsmtpm-cm103.kpnxchange.com, daaronder staat met rood niet vertrouwd en als ik op meer details klik krijg ik een adres in GB. klopt dit wel?
Ik heb hem gepreorderd maar hij is nog steeds niet binnen bij de winkel waar we hem hebben besteld tele combinatie vught ik word nu wel een beetje ongeduldig want op tv en overal op internet werd gezegd 8 maart en het is nu al 13 maart en we hebben nog niks gehoord en bij de winkel hebben ze ook nog niks gehoord kan iemand mij dit uitleggen *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Wat betekent het precies als ze iets aan het klaarmaken zijn voor verzending? Zijn ze de telefoon in een doos aan het doen en aan de leveranciet aan het geven of??? Sorry heb 0 geduld 😂
Zal niet de enige zijn die moet wachten op de levering van de S10+ prism green. Gisteren abonnement verlengt met genoemd toestel. De levering blijkt toch een probleem te zijn bij KPN terwijl de concurentie hem grotendeels op voorraad heeft. Heeft KPN het verkeerd ingeschat of kan Samsung de vraag niet aan? Ik ben dus reuze benieuwd hoe lang de levertijd gaat worden. De verkoper van de kpn winkel zei enkele dagen maar ik denk eerder aan enkele weken zo niet maanden. Is daar enig inzicht in? Mvg Jeroen
Sinds een paar dagen lukt het niet meer om mijn samsung s5 door te schakelen. Of wel me werk mobiel bij in gesprek door te laten schakelen naar me privé nummer. Beide zijn van KPN. Ik heb het geprobeerd met diverse * code en via de telefoon zelf via instellingen en dan doorschakelen. Ik krijg steeds het bericht Kan gegevens niet lezen Onverwachte reactie van netwerk Wie kan me helpen om hem weer doorgeschakeld te krijgen naar me privé nummer.
sinds de laatste update naar versie 12.1.4(16D57) moet ik steeds opnieuw inloggen op mijn iPad. mijn andere iPad met een oudere versie onthoudt wel mijn logingegevens. heb al uren met KPN 08000402 heen en weer gebeld maar geen op lossing. Kan iemand mij helpen aub