Skip to main content
Sticky

Even voorstellen: de KPN moderators

• 28 January 2022
  • 81 reacties
  • 5005 keer bekeken
Even voorstellen: de KPN moderators
Toon eerste bericht

81 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 31 januari 2022

Ha! Muziek maakt de tongen los zie ik! Heel goed! 

Chrizziey schreef:

Leuk deze feitjes! Ben wel nieuwsgierig wat @Bart_ ”Moeilijke muziek” vind eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ooit, lang geleden, toen we nog op kantoor werkten, was het de gewoonte om (binnen een acceptabel volume) muziek te draaien. Ik draaide zachtjes wat muziek en een collega kwam iets vragen. Hij raakte afgeleid, keek naar mijn computer en vroeg me of ik niet even langs het ICT-punt moest lopen. Dat geruis en gekraak betekende vast dat mijn computer kapot aan het gaan was. Ik moest 'm uitleggen dat de computer het prima deed en hij muziek hoorde, waarin het gitaarspel met enige fantasie wel iets weghad van het gereutel van een uitvallende computer of een cirkelzaag die door een metalen plaat heen wordt gejaagd.

Een ietwat extreem voorbeeld misschien; naast dit soort herrie hou ik van hele rustige en vriendelijke liedjes. Ik ben in elk geval niet zo van de heavy metal, @Dennis Schreve en met jodelmuziek heb ik nog minder, @martijn197108.  En als ik ooit merk dat @Bram_ dergelijke muziek in mijn nabijheid draait dan zwaait er wat. ;-)   

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Bart_ schreef:

En als ik ooit merk dat @Bram_ dergelijke muziek in mijn nabijheid draait dan zwaait er wat. ;-)   

😂🤣 Krijgen we daar een verslag van? Dan kan @Hanna_ het verslag uitbrengen, ze werkt immers voor de radio! 😁😜

• 1974 reacties
  • 31 januari 2022

Voor de grapjassen,... Is hier wat moeilijke muziek,..

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
JeroenB22 schreef:

Voor de grapjassen,... Is hier wat moeilijke muziek,..

😂🤣 Geniaal! 

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Dennis Schreve schreef:
SledgehammerNL schreef:

Wellicht dat @Maja_  meer dit bedoelt. 

Hoe vet is dit...my kind of music!

Vreselijk! 🙈

Hahaha...dat vinden best wel wat mensen, inclusief mijn gezinsleden. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14417 reacties
  • 1 februari 2022
martijn197108 schreef:

@Maja_ heet op het forum bijvoorbeeld maja en in het echt maj zonder a als ik dit mag geloven:

Klopt, Maj hier :raising_hand_tone1: Dit noemen we dan niet moeilijke muziek maar een moeilijke naam :wink:  Mijn ervaring leert dat slechts zo'n 2 procent van de Nederlandse bevolking snapt dat ‘Maj’ een naam is en niet een begroeting dus als forumnaam is dat niet zo handig :sweat_smile: En aangezien ik toch al heel erg vaak Maja werd genoemd, is de a een hele logische toevoeging :smiley: Fyi: het is een Zweedse naam, ik ben vernoemd naar deze Maj

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14417 reacties
  • 1 februari 2022
SledgehammerNL schreef:
Dennis Schreve schreef:
SledgehammerNL schreef:

Vreselijk! 🙈

Mijn laatste ‘uitje’ voor Corona was Slipknot in de Ziggo dome en ik wacht nu al héél erg lang tot we eindelijk naar Rammstein mogen :metal_tone2:  Verder voel ik mij helemaal thuis en gelukkig op een houseparty en om vervolgvragen van @Dennis Schreve alvast te pareren: nee geen pilletjes :stuck_out_tongue_winking_eye: Met bier en red bull afgewisseld vermaak ik mij meer dan prima :smiley:

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Maja_ schreef:
SledgehammerNL schreef:
Dennis Schreve schreef:
SledgehammerNL schreef:

Vreselijk! 🙈

Mijn laatste ‘uitje’ voor Corona was Slipknot in de Ziggo dome en ik wacht nu al héél erg lang tot we eindelijk naar Rammstein mogen :metal_tone2:  Verder voel ik mij helemaal thuis en gelukkig op een houseparty en om vervolgvragen van @Dennis Schreve alvast te pareren: nee geen pilletjes :stuck_out_tongue_winking_eye: Met bier en red bull afgewisseld vermaak ik mij meer dan prima :smiley:

Slipknot is ook wel een van mijn favorieten hoor! Ik hoop dit jaar weer naar Dynamo Metal Fest te kunnen. Even 2 dagen helemaal los in de mosh pit :stuck_out_tongue_winking_eye::metal_tone2:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35545 reacties
  • 3 maart 2022

@Nadia 

Helaas zijn twee moderators vertrokken. Het topic mag dus alweer aangepast worden. Zijn de vervangers al bekend? 

• 0 reacties
  • 3 maart 2022

Van lisa had ik het al gezien,Wie is nog meer vertrokken @Noordzee ?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35545 reacties
  • 3 maart 2022

José 

• 0 reacties
  • 3 maart 2022

Bij mij staat er geen oud-moderator maar gewoon nog moderator:

Is dat bij jou anders of heb je het op een andere manier gehoord?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35545 reacties
  • 3 maart 2022

Het komende half jaar zal ze hier niet actief zijn, ze werkt dan elders bij KPN. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35545 reacties
  • 6 maart 2022
martijn197108 schreef:

Bij mij staat er geen oud-moderator maar gewoon nog moderator:

Is dat bij jou anders of heb je het op een andere manier gehoord?

@martijn197108 

De titel is nog niet aangepast. Maar je kunt het zien in het scorebord. Moderators worden daar niet genoemd. Oud-moderators wel. José en Lisa staan op dit moment 11-de en 14-de.     

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Hallo! Lisa is aan de slag gegaan buiten KPN: haar zien we niet meer terug helaas! José gaat intern een andere functie vervullen. Eerst tijdelijk. Daarom staat ze nog wel op moderator 🙂.

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 10 maart 2022

Leuk om ins&outs te lezen van de Mods 👍

Wat valt bij jullie onder de ‘hardere muziek en moeilijke muziek’ @Maja_ en @Bart_  ? 🎵

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 10 maart 2022

@Noordzee @Marcia_ Jullie zijn niet zomaar van mij af! :wink:

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 10 maart 2022

Kan mijn bericht niet goed aanpassen, maar ik wilde toevoegen dat ik ‘achter de feiten aanloop’ haha. Ik zag al eerdere antwoorden op mijn gestelde vraag 👍🎵🎵🎵

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 19 mei 2022

Ik zie dat er van het ‘vaste’ team KPN moderators niet meer actief of in dienst (?) zijn bij KPN. Ik wil ze in ieder geval veel geluk wensen 🍀

Het valt toch op hoe hecht en kleinschalig qua hechte club, ook de vaste klanten, het hier is en das best mooi 🙏 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14417 reacties
  • 19 mei 2022

Dat is zeker mooi @Anneke-Anna 😊

@Bart_  en @Nadia zijn inmiddels ook vertrokken en hebben nu een functie buiten KPN. We hebben nog wel goed contact dus ik zal je gelukswensen aan ze doorgeven 😃

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 19 mei 2022
Maja_ schreef:

Dat is zeker mooi @Anneke-Anna 😊

@Bart_  en @Nadia zijn inmiddels ook vertrokken en hebben nu een functie buiten KPN. We hebben nog wel goed contact dus ik zal je gelukswensen aan ze doorgeven 😃

Dank je en fijn dat er goed contact is 💚

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 6876 reacties
  • 2 juni 2022

We hebben er een moderator bij: @JanZ_! Mega blij met zijn komst! 😊

Als een soort van ontgroening heeft hij deze week ook de Dwaling op Donderdag gemaakt!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 2 juni 2022
Shyrin_ schreef:

We hebben er een moderator bij: @JanZ_! Mega blij met zijn komst! 😊

Als een soort van ontgroening heeft hij deze week ook de Dwaling op Donderdag gemaakt!

Leuk! 👍 

Maar…..was hij hier al niet eerder? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 6876 reacties
  • 2 juni 2022

Ja ja, zeker! Hij ondersteunde ons zo nu en dan maar nu, nu is hij een echte officiële! 😉

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 2 juni 2022
Shyrin_ schreef:

Ja ja, zeker! Hij ondersteunde ons zo nu en dan maar nu, nu is hij een echte officiële! 😉

Aaaah, ok! 😃🍀