Ben je tijdens het gebruik van het forum iets tegengekomen wat niet goed werkt? Mis je iets? In dit centrale feedbacktopic kan je dit soort zaken met ons delen.
Uiteraard staan wij ook open voor ideeën om het forum nog verder te verbeteren.
NP. Of een structurelere oplossing gaat lukken durf ik niet te zeggen, ik ben er echter aan bezig. Of, althans, ik heb mensen gesproken die er mee bezig kunnen gaan :)
Het gaat de laatste dagen sowieso al niet zo lekker. Bijvoorbeeld: na het plaatsen van een reactie krijg je normaliter je eigen reactie te zien. Nu kom je wel op die pagina terecht, maar helemaal bovenaan. De pagina is niet automatisch naar je reactie onderaan geschoven.
@Nick83 die link ‘Recente topics’ dat die niet werk is echt erg. Als er klanten zijn die een nieuwe vraag hebben aangemaakt die zien we niet, dus nieuwe klanten kunnen we niet eens helpen. Gelukkig krijg ik wel een mailtje dat er een nieuwe topic is aangemaakt. Daarom kan ik op nieuwe berichten reageren.
Hey, @Nick83. Dank voor het melden! Klopt, en waren een aantal wijzigingen door de leverancier van het platform in gang gezet waardoor een aantal links het niet meer deden.
Klik op je forumnaam hierboven of klik rechtsboven in de groene balk op jouw avatar (de roze P) en je krijgt een overzicht van je recente activiteiten.
Nee, dit zijn bestaande gebruikers die actief op de spam knop hebben geklikt. Zeer waarschijnlijk mensen die ooit eens een reactie in een topic hebben geplaatst en nu authomatisch het topic volgen en dus notificaties krijgen.
A
Anonymous
0 reacties
2 juni 2020
KPN medewerkers zouden andere KPN medewerkers die verantwoordelijk zijn voor bedrijfsexterne communicatie en marketing ook nog eens een keer kunnen vragen om beleid aangaande notificaties i.p.v. standaard opt-in om te zetten in standaard opt-out.
Mensen die echt niet zonder notificatie kunnen vanwege FOMO o.i.d. weten wel te vinden waar notificaties aan te zetten zijn. Nu zal het grotendeels zo zijn de cloudcomputer van bedrijf A verzendt en die van bedrijf/organisatie/klant B filtert/blokkeert. En de mensen er omheen leefden nog lang en gelukkig.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.