ik heb een vraag over een reactie van mijzelf op ontvangen reacties op mijn eigen topic.
Ik zie dat er bij mijn eigen reactie plotsklaps de status “ANTWOORD” boven staat. Hoe komt dit daar en door wie toegevoegd.?
ik heb een vraag over een reactie van mijzelf op ontvangen reacties op mijn eigen topic.
Ik zie dat er bij mijn eigen reactie plotsklaps de status “ANTWOORD” boven staat. Hoe komt dit daar en door wie toegevoegd.?
Beste antwoord door Corné vT
Hallo
Zodra het antwoord op een vraag is gegeven, dan wordt het topic op beantwoord gezet. Daarmee is voor iedereen duidelijk dat de vraag is afgehandeld. Verder is het (vooral bij lange topics) handig dat je meteen bij het openen van een topic het antwoord ziet staan. Veel mensen maken namelijk gebruik van een zoekfunctie wanneer ze een vraag hebben en dan kun je zomaar op een al beantwoord topic uitkomen.
Alleen de topic-starter of een moderator kan het topic op beantwoord zetten. In jouw voorbeeld is dit (zonder twijfel) door moderator SanneM gedaan.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.