Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
kunnen kpn klanten op verschillende adressen met vaste lijn gratis onderling bellen?
Ik heb op een oude foto een telefoonnummer gevonden n.l Z 9484 mijn vraag wat betekent die Z
ik kan met mijn kpn mobiel wel inloggen ,maar niet kpn 3 in 1 ,ik ben van tefort naar kpn overgezet ik wil dat mijn vaste telefoon meer als 4 keer overgaat .als het kan 8 keer Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze *Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hoi, ik heb gezien dat het sinds kort mogelijk is om de SIP-instellingen in te zien. Is het al iemand gelukt om met behulp van deze instellingen te bellen met een softphone zoals Zoiper? Of zijn de instellingen ook echt alleen bedoeld om in een modem ingevuld te worden? Ik heb al een aantal pogingen gewaagd, maar is niet veel ruimte voor fouten, omdat je na 3 keer aanmelden een time-out van 15 minuten krijgt. Daardoor heb ik het zelf nog niet voor elkaar gekregen, maar voordat ik mijn tijd verspil wil ik graag weten of het überhaupt mogelijk is.
Ik wil met graafwerkzaamheden beginnen in mijn tuin ivm een aan/verbouwing. Op de klic melding zijn duidelijk de KPN kabels aangegeven. Deze heb ik ook gevonden, echter op 15 cm diepte!!! Dit is een oude, bruinige/verroeste kabel die via de achtertuin naar het huis loopt. Via de voortuin loopt een nieuwe blauwe kabel de kruipruimte in. Mijn concrete vraag is of deze oude, bruine, verroeste KPN kabel nog in gebruik is of kan deze verwijderd worden?? Adres: *** Alvast bedankt voor het antwoord. Admin: adres verwijderd en opgeslagen in je profiel
niemand kan mij meer bellen op mijn vaste nummer althans hij gaat niet over als ik metmij mobiel naar huis bel krijg ik te zien doorschakel met voorwaarden actief wat moet ik doen???????
Sinds vanmiddag staat er ineens controleer netwerkaansluiting in mijn vaste telefoon.kpn heeft het nagekeken en alles werkt goed.wat kan er aan de hand zijn.?
hoe zet ik wisselgesprek aan via het vaste toestel of eventueel via mijn KPN