Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
Vorige week 45 minuten aan de (mobiele )telefoon gehangen omdat het vaste bellen niet meer werkt ,een afspraak was dar er maandag iemand langs zou komen. Voordat ik de code door kon geven werd na 45 minuten de verbinding verbroken ,werd niet terug gebeld door KPN ,Toch de hele dag gewacht en u raad het al ,niks wederom gebeld maar na 10 minuten werd de verbinding weer verbroken.ik ben van plan om KPN op de zeggen als er morgen geen actie ondernomen word …..
Sinds kort kunnen wij wel bellen maar kunnen niet horen wat de andere kant zegt, zij kunnen ons wel horen. Het gaat om een Siemens gigaset AS180. Als wij gebeld worden verschijnt er in de display een soort van boompje in plaats van het telefoonnummer. Wat kan het probleem zijn? *Admin: topic verplaatst naar juiste board
We hebben bij de aanvraag aangegeven dat we nummerbehoud willen, echter toch een mail gekregen met een nieuw nummer???
Ik wil ons geheim nummer weer vrijgeven zodat diegene die we bellen ook kan zien dat wij het zijn. Kan dit ook zonder nummervermelding in de telefoongids of alleen mét nummervermelding? Hoe geven we het geheim nummer weer vrij?
Beste KPN, ik heb een bericht gekregen dat ik na het activeren van mijn nieuwe Hussel abonnement een nieuw vast telefoonnummer krijg terwijl ik heb aangegeven van Nummerbehoud gebruik te willen maken. In de chat kon ik niet geholpen worden. Kan dat hier wel?
“Bel onbeperkt altijd” klinkt mooi, maar is dit ook echt zo? Bij sommige providers krijg je dan 1500 of 3000 belminuten per maand, terug vertaald is dat gemiddeld ongeveer 50 tot 100 minuten per dag. Hoe dat bij KPN zit kan ik nergens op de site terug vinden, maar ook zij zitten bij dat groepje providers die voor valse informatieverstrekking een forse boete hebben gekregen…….. Ik word dan wel nieuwsgierig, want in mijn beleving zou er aan het begrip “onbeperkt altijd” geen cijfers moeten hangen. En de plaatsen waar dit geldt zouden duidelijk aangegeven moeten staan. Wie weet hier meer over?
Ik zie hier enkele berichten over problemen met nummerbehoud. Ik heb op 29 november een Internet 3in1 aangevraagd en de bevestiging gekregen. Alles was OK. Daarna kreeg ik een aparte email met een nieuw nummer. Oude abbo “Telfort”word per 28 december afgesloten en de monteur voor KPN staat gepland op 18 december. Ik zie geen veld op mijn profiel met “persoonlijke opmerking” dus ik kan mijn huidige nr niet meegeven maar is bekend bij KPN Jullie hebben op eerdere topics aangegeven dat dit geen probleem is dus ik neem aan dat dit geregeld kan worden. MvrG John
Nieuwe vaste telefoon Giga A415 gekocht met 3 losse toestellen. Heb nu geen nummer herkenning meer. Modern van de Expedia box v10 gereset naar de fabrieksinstellingen, maar dit heeft niet geholpen. Kan iemand mij helpen om het probleem op te lossen?
Heb vandaag gechat met kpn over mij nr.behoud stond nergens genoteerd terwijl ik dit wel had aangevraag heb op ik papier zij dus niet . Nu gaan ze wel voor 9 jan.mijn oude nr terug geven maar dan moet ik wel 2,50 betalen en dat krijg ik het pas terug als ik weer contact opneemt met de kpn daar ze dan me tijdelijk nr uit het contract halen.heb nu al weer spijt dat ik ben overgestap. Het is jaar in jaar uit goed gegaan als ergens anders heen ging maar bij de grote k p n dus niet.gr.T Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Om aandacht voor een probleem te vragen moet je eerst bellen, dan krijg je te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben (en dat is al lang) en wordt verzocht om op een ander tijdstip terug te bellen. Helaas, hetzelfde antwoord elke keer, Dan maar een klacht ingediend, binnen 5 dagen kan ik een reactie verwachten. Jawel! Binnen 1 dag een telefoontje, een topprestatie! Hoewel het mij eigenlijk niet goed uitkwam op dat moment besloot ik het gesprek wel te voltooien om tenminste aandacht voor mijn kwestie te krijgen. Dan mijn probleem zelf: ik ontvang een onjuiste factuur die van mijn rekening geïncasseerd is, maar direct door mij is teruggeboekt. Het betreft abonnementsgeld voor 2 maanden van mijn ruim op tijd opgezegde abonnement. KPN heeft nog een vordering op mij van 2 dagen abonnementsgeld. Dat weet het facturatiesysteem natuurlijk niet van KPN, maar, zo hoor ik van KPN, 2 weken na afloop van die 2 maanden krijg ik het teveel betaalde terug. Kortom, ik betaal nu een dikke 86