Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
Ik heb mijn KPN telefoonlijn opgezegd op 12 juni 2019 per 12 juli 2019 en hiervoor ook een bevestiging van KPN ontvangen. Nu krijg ik een factuur voor de volledige periode juli tot en met augustus 2019. Hierin staat niets vermeld over de opzegging. Ik moet dus bijna 2 maanden betalen voor een dienst die ik niet meer afneem. Waarom krijg ik niet gewoon een factuur voor de eindperiode 1juli 2019 t/m 12 juli 2019? Dat is toch niet meer dan normaal. Ik heb al voldaan aan mijn maand opzegtermijn. Ik heb hierover gebeld met KPN, maar kreeg een zeer onvriendelijke meneer aan de lijn die niets voor mij wilde doen. Hij dreigde met: Als ik niet betaalde krijg ik boeterente!!! Ik wil niet betalen voor diensten die ik niet krijg, terwijl ik mij aan de regels van opzeggen houd, mag ik toch verwachten dat KPN dit ook doet?
Hallo, ik bericht namens mijn ouders. Zij hebben vanaf de start van het abonnement (22 mei 2019) geen gebruik kunnen maken van de vaste telefonie. Dit probleem is pas (na heel vee tekefoontjes naar kpn, kastje-muur, heel erg veel ergernis, afgelopen donderdag 4 juli verholpen. Nu wil ik graag een vergoeding voor ze aanvragen, maar telkens als ik het probeer krijg ik een storing; hij zegt dat ik het later nogmaals moet proberen. Het zou fijn zijn nu eens goede hulp te krijgen Groetjes, Alex
Hallo, Voor mijn nostalgisch hoekje wil ik graag een oude munttelefoon aansluiten. Voor een tweetal munt telefoons (PTT Coinvox 12 en 22) ben ik op zoek naar documentatie of informatie over de werking/aansluiting. Ik heb een Homevox 1-5F centrale en een pulse-toon vertaler waarop een Kimus 1 kwartjes telefoon is aangesloten, die doet het wel. De Coinvox toestellen gaan beiden wel over als ik ze bel (intern), maar het gesprek komt niet tot stand na opnemen. Het display gaat niet aan, munten vallen direct in de teruggave bak. Misschien een aarde probleem? Ik heb geprobeerd de aarde aan te sluiten op de aarde in mijn huis, dat helpt helaas niet. Kunt u mij helpen, is er wellicht nog een handleiding beschikbaar, of informatie over hoe deze munttelefoons aan te sluiten? Met vriendelijke groet, Stefan
Waarom is het uitzetten van "-onbeperkt bellen-" een probleem gebleven. Het komt bij mij zéér amateuristisch over dat er in Mijnkpn na meerdere klachten nog steeds geen oplossing is.
Hallo, het gaat over vaste telefonie. Ik heb meerdere malen tevergeefs geprobeerd om mijn e-mail voor de verzending van de factuur te bevestigen. Ik heb ook het 0800-nummer gebeld en daar de e-mail naartoe gestuurd. De hotline zei dat de e-mail nu bevestigd was, maar het werkte niet. Kan ik de bevestiging in een KPN-winkel doen? Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic
Op de H369A zitten 2 aansluitingen voor bedrade telefoons (Phone 1 en Phone 2). Als er nu een inkomende oproep is, is het belritme voor Phone 1 en Phone 2 identiek. Is het mogelijk ergens in te stellen dat Phone 1 een ander belritme heeft dan het belritme van Phone 2?
Goedemorgen ik wil graag af van onze vaste telefoon. Ik word bijna niet gebeld op deze telefoon. En wie belt is voor verkooppraatjes. Dus kunt u me afsluiten?
ik mijn huistelefoon afsluiten hij doet het niet meer en bijna iedereen belt me mobiel scheelt dit ook in mn maandelijkse kosten? Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste mevrouw/ mijnheer, Bij deze wil ik klagen over de ontzettend slechte service van KPN. Vorige week 18juni zou er een telefoonaansluiting worden gemaakt op mijn nieuwe woning Graafseweg XXX. Ik heb dit via KPN BELBUDGET geregeld met de KPN medewerker die mij toegezegd heeft dat er een telefoonaansluiting (ISRA punt )in mijn woning gemaakt zou worden alvorens dat ik mij het contract voor 12 maanden heb aan laten praten a 12,50 per maand heeft de mede