Stel je vraag over; thuisbellen, Voip, telefoonnummers, nummerbehoud, voicemail of je vaste telefoontoestel.
Recent actief
goeden middag kpn is het mogelijk om je eigen 010 nummer tekiezen ? Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
Ik ben mijn laatste factuur eens goed gaan bekijken en daar op zie ik een geheim(?) nummer staan die ik blijkbaar 1 x in de week exact op dezelfde dag en altijd rond 16;59 bel. Het duurt ongeveer 20 tot 40 sec.......Telefoonnummer is 071 364****. Mijn vorige factuur staat dit ook berekend en wie weet al hoe lang al..... Weet iemand of heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ik heb een internet plus bellen abonnement met 's avonds en in het weekend onbeperkt bellen (43 euro plus 9, 50 euro per maand). Dit heb ik gewijzigd door het abonnement af te vinken. Toen kreeg ik de optie waarin ik kon kiezen of ik het telefoonnummer wilde behouden (kost 1,00 euro per maand) of om het nummer maar helemaal op te zeggen. Ik koos voor het behoud van mijn telefoonnummer. Mijn maandelijkse factuur zou daarmee in totaal met 8,50 euro naar beneden gaan. Maar KPN begon over het punt dat ik een monteur nodig had. Inmiddels heb ik een afspraak met een monteur ingepland, omdat de aanpassing van telefonie anders geen doorgang kan vinden. Het enige wat ik wil is mijn abonnement omzetten in normaal bellen, dus vol tarief. Ik bel toch bijna nooit dus waarom vasthouden aan een abonnement van 9,50 per maand. Aan apparatuur hoeft niets gewijzigd te worden zover ik kan zien. Is die monteur nu nodig en zo ja, wat komt hij dan doen?
Hi. Ik heb vandaag een huistelefoon gekoppeld met het kpn modem, maar telkens als ik wil bellen blijft het maar piepen, moet ik hiervoor iets activeren of iets anders doen? Ik hoor het graag, met vriendelijke groet, Meltem Yucel
Aangezien mijn moeder recent is overleden, mijn vader ziek is en binnenkort gaat verhuizen naar een hospice, zal zijn alles in 1 pakket van Ziggo eerdaags opgezegd worden. Nu heb ik zelf KPN, en ik zou graag het vaste nummer van mijn ouders behouden. Op welke manier kan ik het makkelijkst het vaste nummer bij mijn kpn 4k pakket krijgen (heb nu nog geen vaste telefonie). Alvast hartelijk dank! Lars
Ik wou graag een systeem opzetten om intern te bellen. Nu vroeg ik mij af of je de Quattrovox werkt zonder het op het echte netwerk aan te moeten sluiten (dus om enkel intern te bellen). Alvast bedankt.
Een kennis (dame op leeftijd) zou zo graag willen zien wie haar belt. De nummers kan ze niet onthouden. Heb haar geprobeerd te helpen via handleiding maar lukt mij niet om de namen bij de telefoonnummers in te voeren. Wie oh wie kan mij vertellen hoe ik haar op een eenvoudige wijze kan helpen?