Goedendag
Ik zou graag een vast bedraad telefoontoestel aansluiten op de experia box V10A. Kan ik in principe alle "vaste toestellen" hierop aansluiten, waar moet ik op letten bij de keuze van een toestel ivm de aansluiting?
Welk simpel toestel van de KPN shop zou er op kunnen?
Kan een vaste Profoon erop met PTSN voeding ? (Geen idee wat dat is)
Heeft iemand een suggestie voor een eenvoudig betrouwbaar draadtoestel liefst wel met wat voorkeuze toetsen ?
Veel dank, Marcel
Beantwoord
vast toestel aansluiten op Experiabox
Beste antwoord door PeterG
Heb je al een telefoonnummer op je Experiabox?
De aansluiting(en) op de Experiabox zijn gelijk aan een standaard analoge telefoonaansluiting (= PSTN).
Elke in NL verkrijgbare telefoon kan erop. Ook een (oude) Profoon.
Enige is dat er import ook is waarop de nummerweergave van KPN niet werkt.
Bij een Gigaset let er op dat er M101 in het serienummer staat én de tekst "analoge telefoonaansluiting in NL".
Wat niet werkt is het oude pulskiezen. Dus een heel oude draaischijftelefoon of pulskiezende druktoetstelefoon kunnen niet gebruikt.
Toestellen zijn o.a. verkrijgbaar bij Mediamarkt, KPN (winkel en web), Blokker, Telecomwinkels.
Waarom geen draadloos toestelletje? (DECT) (meestal ook goedkoper dan een draadtelefoon)
Bekijk origineelDe aansluiting(en) op de Experiabox zijn gelijk aan een standaard analoge telefoonaansluiting (= PSTN).
Elke in NL verkrijgbare telefoon kan erop. Ook een (oude) Profoon.
Enige is dat er import ook is waarop de nummerweergave van KPN niet werkt.
Bij een Gigaset let er op dat er M101 in het serienummer staat én de tekst "analoge telefoonaansluiting in NL".
Wat niet werkt is het oude pulskiezen. Dus een heel oude draaischijftelefoon of pulskiezende druktoetstelefoon kunnen niet gebruikt.
Toestellen zijn o.a. verkrijgbaar bij Mediamarkt, KPN (winkel en web), Blokker, Telecomwinkels.
Waarom geen draadloos toestelletje? (DECT) (meestal ook goedkoper dan een draadtelefoon)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.