Beantwoord
Verschillende internationale bestemmingen onbereikbaar
Ik heb gemerkt dat verschillende internationale bestemmingen niet bereikbaar zijn via KPN telefonie aansluitingen. Zowel via mobiel als via de KPN IMSCore VoIP telefoniedienst en ouderwetse PSTN van KPN. Hetzelfde via Telfort SIP en XS4ALL SIP, maar die maken gebruik van dezelfde IMSCore services als KPN. Het gaat hier vooral om satellietbestemmingen en internationale niet-regiogebonden nummers met landnummers als +87 en +88. Wellicht gaat het hier om een routeringsprobleem of ontbrekende overeenkomsten tussen telefonieaanbieders. Graag ontvang ik toelichting waarom deze telefoonaansluitingen niet geaccepteerd worden. Ook zou ik graag willen weten of KPN voornemens is om telefonische oproepen naar deze nummers in de toekomst te accepteren.
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi @Digitimes . Het lange wachten wordt hopelijk beloond. Ik heb je via privébericht informatie gestuurd. Laat je weten of je daarmee uit de voeten kan?
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.