Beste mensen,
Onze wifi verbinding is niet al te best. Dus ik heb de Wifi manager tool op de website van de KPN gedaan. Daaruit komt het advies om de experiabox te vervangen door versie 12 en twee superWifi punten aan te schaffen.
Klinkt als een goede oplossing. Maar nu is het punt dat onze huidige wifi versterker, (zo'n rechthoekige witte met afgeronde hoeken) die op de bovenverdieping hangt 4 ethernet-aansluitmogelijkheden heeft die we alle 4 in gebruik hebben voor bekabeld aangesloten apparaten. De Superwifi schoteltjes hebben maar 1 ethernetpunt dus dat is niet genoeg voor ons.
Wat is nu de beste oplossing?
De oude wifiversterker laten hangen en deze gebruiken naast het nieuwe superwifi punt?
Of de oude wegdoen en vervangen door een splitter?
Beantwoord
Oude wifi versterker heeft meer ethernetaansluitingen dan super wifi, hoe los ik dit op?
Beste antwoord door Joep1965
Dat laatste zou ik doen. De versterker die u nu heeft is verouderd. Deze switch raad ik u aan. Of deze Beide zijn ook geschikt voor de tv ontvangers van kpn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.