Ik heb heel lang probleemloos gebruik kunnen maken van alle diensten van Kpn. Maar dat is de laatste tijd danig veranderd.
Heb nu ook last van het wegvallen van de verbinding met Sonos Beam. Eerder een hele langdurige exercitie met Kpn gehad over herhaald wegvallen van internet (incl tv). Ik zou volgens de helpdesk resets hebben uitgevoerd maar dat was niet zo, de router startte telkens autonoom weer op. Met hulp eea gereset. Nu lijkt internet stabiel maar beginnen de problemen met Sonos en ik heb het sterke vermoeden dat de oorzaak ook weer in de internetverbinding zit. Helpdesk van Sonos kreeg van mij analyserapport. Vlgns hen ligt het probleem bij de (witte) wifiversterkers. Nadat ik die op Sonos-advies had uitgezet was probleem opgelost. Nu één versterker bekabeld aangesloten. Lijkt stabiel.  Maar nu vindt ios mijn  printer niet meer.
Ik word moe van de stapeling van problemen. Na vele jaren probleemloos álle diensten van Kpn te hebben gebruikt kan in hen helaas niet meer aan mijn omgeving aanbevelen. Helaas wordt de helpdesk ook niet meer in alle gevallen bemenst door kundig personeel.Â
Â
Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)