Goedemorgen.
Ik heb sinds kort glasvezel op een Experia Box v10 met 5 stuks SuperWifi 2 punten. Deze punten zijn nieuw en zijn up-to-date qua firmware.
Sommige van deze SuperWifi 2 punten zijn bedraad. Wat betekent dat ze verbonden zijn met het modem via een switch. Een aantal punten zijn draadloos. In 2 van deze draadloze SuperWifi punten heb ik een UTP kabel geprikt met daaraan dus apparatuur. Deze apparatuur krijgt echter geen IP-adres toegewezen. Als ik bijvoorbeeld kijk in de Thuis app bij alle apparaten die via Wifi verbonden zijn met de SuperWifi punten, dan hebben deze allemaal een IP adres. Maar de bedrade apparatuur dus niet.
Zelfs nadat ik alle punten “reset” en alles opnieuw opbouw, blijft het probleem bestaan. Het is hetzelfde probleem als wordt weergegeven in het volgende oudere topic:
Komt dit wellicht omdat ik een Experia Box v10 heb? Want onlangs heeft KPN bij een storing met mijn glasvezel de v12 box weg gehaald en een oudere Box v10 neergezet. Dit heeft wel de glasvezel problemen opgelost. Dus terug gaan naar een v12 box is geen oplossing want dan komen de stabiliteitsproblemen weer terug.