Beste,
Onze wifi versterkers (versie 1, witte) verbinden niet meer met onze KPN Box 12. Ik heb alles all meerdere keren gereset, eerst ene wifipunt, aanzetten zonder ethernet kabel (lampje paars), dan ethernet kabel verbinden (lampje groen), meerdere uren wachten en nog steeds groen. Echter staat er op de modem dashboard nog steeds dat hij niet verbonden is. Als ik in mijn wifi lijst kijk dan staat daar de SSID van de wifi versterker bij (dus neemt hem die ook niet over), en als ik daarmee probeer te verbinden dan zegt android dat ik verbonden ben maar geen internet heb. Als ik de ethernet kabel er weer uit haal wordt het lampje weer paars. Dit gebeurt bij beiden wifi versterkers, en heb zowat alles al geprobeerd met meerdere (schone) installaties. Wie oh wie kan mij verder helpen?
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds regelmatiger de wifi versterkers handmatig moet resetten omdat ze voor welke reden dan ook niet meer (goed) verbinden met de modem, zelfs als ze er langs staan. Tot nu toe hielp het dan om ze weer (zucht) opnieuw te resetten, maar dat helpt nu dus niet meer. Misschien zit er ergens een ander (onderliggend) probleem?