Zit al de hele ochtend het forum door te struinen en kom heel wat problemen tegen met de Superwifi2 en het modem V10A.
https://forum.kpn.com/wifi-versterkers-124/superwifi-punt-knippert-om-de-paar-dagen-groen-584405
Zal ze niet allemaal posten.
Maar wij hebben exact hetzelfde probleem: om de dag of soms elke dag, knipperen de Superwifi punten groen en is er geen verbinding. Enige dat helpt is de stekker erin en eruit. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van Superwifi. Dit is verre van super.
Ik ben best wat technisch en kan in de instellingen kanalen veranderen, maar ook dat werkt niet altijd even goed. Ik wil ook het risico van een monteur niet aan als die mogelijk gaat zeggen dat het niet aan de apparatuur ligt. Ik lees echter wel dat omruilen naar een V12 router bij anderen wel werkt.
Ik ga een keer bellen om dit voor te stellen, maar deze twee draadloze ‘Super;wifi punten lijken nu de miskoop van het jaar. Advies vanuit KPN via de telefoon was de punten dichter bij elkaar zetten. Maar er staat er nu één ongeveer op 2 meter van de router. Zo dichtbij heeft toch weinig effect.
Heeft iemand nog andere oplossingen?
Rogier