Skip to main content
Beantwoord

Updaten van SuperWifi punt lukt niet

• 6 April 2024
  • 31 reacties
  • 768 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28099 reacties
  • 13 mei 2024

@kees1956, het lijkt erop dat de reset in ieder geval heeft geholpen voor het kunnen zien van het wifipunt, ook aan onze kant. Maar ik zie hier het versienummer van de firmware. Kun je aangeven of hij nog steeds op 2 zit, of zichzelf toch voorzien heeft van de 3-versie? Anders gaan we deze week nog een poging wagen de update te pushen.

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 13 mei 2024
Erik van KPN schreef:

@kees1956, het lijkt erop dat de reset in ieder geval heeft geholpen voor het kunnen zien van het wifipunt, ook aan onze kant. Maar ik zie hier het versienummer van de firmware. Kun je aangeven of hij nog steeds op 2 zit, of zichzelf toch voorzien heeft van de 3-versie? Anders gaan we deze week nog een poging wagen de update te pushen.

Beste Erik,

Afgelopen zaterdagnacht vond er volgens mij nog een automatische reset plaats want het primary SW punt is weer veranderd ten opzichte van de reset die ik had gedaan. Helaas is de software versie van het ene punt nog steeds niet geüpdatet.

met vriendelijke groet, 

Kees

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 13 mei 2024

Deze foto is van vandaag 13-05-24

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28099 reacties
  • 16 mei 2024

Dank je, Kees! Gaan we het nog een keer proberen!

• Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 17 mei 2024
Erik van KPN schreef:

Dank je, Kees! Gaan we het nog een keer proberen!

Bedank voor de update, ik zal het verder weer afwachten. Op het moment van schrijven is het wifi punt nog niet geüpdatet  

met vriendelijke groet,

Kees

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28099 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2024

Na meermaals proberen vanuit ons is het niet gelukt om het SuperWifi punt van Kees te updaten. Daarom hebben we deze omgewisseld met een nieuw exemplaar. Waardoor nu alle drie de Wifipunten netjes op 3.00.31 zitten.