Hoi
Ik heb mijn wifi (kpnrouter) uitgezet tussen 12 en 7 uur alleen nu blijft op de superwifi het blauwe lampje knipperen. Hier heb ik de lampjes op 0% gezet maar dit werkt niet.
Heel irritant aangezien deze op mijn slaapkamer staat. Hoe kan ik dit uitzetten? Of moet ik rigoureus elke avond de stekker er uit trekken?
Wifi uit superwifi blijft knipperen. Hoe kan dat lampje uit?
Beste antwoord door Erik van KPN
De SuperWifi blijft knipperen omdat hij verbinding probeert te zoeken met de V10A. Maar als je daar de wifi uit hebt staan, dan lukt dit dus niet. Hoe zet je die wifi uit? Heb je dat echt met de wifi scheduler gedaan? Of zet je handmatig de wifi uit en aan?
Als je de scheduler gebruikt dan zou dit overgenomen moeten worden door de SuperWifi. Wat je zou kunnen doen is een van de SuperWIfi even bekabeld aansluiten op het moment dat de wifi van de V10A uitstaat.
De SuperWifi zal dan het masterapparaat worden. En deze heeft zelf ook een wifi scheduler aan boord. Als je die dan ook instelt op geen wifi tussen 12 en 7 verwacht ik dat het wel goed gaat. Ook als je het SuperWifi punt daarna weer draadloos neerzet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.