Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 793 reacties
  • 9357 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

793 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 21, 2026

Klinkt als een onvergetelijke ervaring: een goed en mooi verjaardagscadeau dus. Met 800 pk in een Lamborghini is wel echt next level… 😱

Het wordt de komende dagen zomers weer. Zijn er al ijsjes ingeslagen?

Thanks. Ga ik doen. Zojuist toegevoegd aan mijn boodschappenlijstje. Morgen na het werk ff langs supermarkt! 😁

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 22, 2026

't Wordt een nog mooiere dag dan gisteren, het is nu al 21 graden buiten en 20 graden in huis.
Heb de tuindeur al opengezet, dus wordt het hier ook warmer.
't Hoeft om mij niet warmer te worden, maar dat hebben we niet zelf in de hand.
De katten genieten heerlijk van het weer.

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 23, 2026

Ik heb nog een paar Magnums in de vriezer liggen, maar die gaan dit weekend vermoedelijk snel op 😁

Haha...heb mijn voorraad aangevuld met mijn favoriete Magnums. 😍

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 23, 2026

Klinkt als een onvergetelijke ervaring: een goed en mooi verjaardagscadeau dus. Met 800 pk in een Lamborghini is wel echt next level… 😱

Het wordt de komende dagen zomers weer. Zijn er al ijsjes ingeslagen?

Thanks. Ga ik doen. Zojuist toegevoegd aan mijn boodschappenlijstje. Morgen na het werk ff langs supermarkt! 😁

Dit is het resultaat. En ergens is het jouw schuld ​@Shyrin van KPN, want ze waren in de aanbieding. En heb dus 2 dozen gekocht! 😁😂 Maar genieten zal ik. Dus, aan de andere kant, bedankt! 😍

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Poah, daar is het het weer ook wel voor! Ik probeer gezond te leven en houd t bij water. Dit zou wel eens een zware zomer kunnen worden!

Ik geniet overigens wel door jullie, dus blijf vooral lekker eten posten!

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Zondag ben ik een rondje wezen wandelen toen de temperatuur weer langzaam ging dalen.

Komen we ergens uit en ja hoor, ineens roept er een is dit niet waar we toen IJsje hadden gehaald, kunnen we er heen?

Resultaat was dat we ieder 2 bolletjes ijs hadden en dat was echt heerlijk.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 26, 2026

En heb je voor ons ook ijs meegenomen ​@MandersOnline ? 😋😎

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

En heb je voor ons ook ijs meegenomen ​@MandersOnline ? 😋😎

Ik vrees dat die te snel zou smelten voor die bij jullie zou arriveren…

En als ik de naam lees van de IJssalon, dan zou het gesmolten niet zo goed meer zijn.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het was wel écht ijs-weer inderdaad! Vandaag ook nog trouwens. Mijn vriend en ik hebben afgelopen weekend een milkshake gehaald bij Toscana, toen we toch in het centrum waren. Die maken ze daar met bolletjes ijs en melk, die zijn zooooo lekker 😍

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Bij 30+ betaald mijn werkgever verkoeling, dus zodalijk lekker een ijsje kopen en de bon declareren 😍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Gisteren lekker wezen touren op de motor in de avond door Friesland. Lekker een ijsje gegeten in Anjum. Zolang er een beetje rijwind op stond was het te doen. 

En af en toe een Cornetto natuurlijk.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Bij 30+ betaald mijn werkgever verkoeling, dus zodalijk lekker een ijsje kopen en de bon declareren 😍

Je bedoelt wij de klanten van KPN geven indirect jou een ijsje. Lekker genieten zou ik zeggen!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Je bedoelt wij de klanten van KPN geven indirect jou een ijsje. Lekker genieten zou ik zeggen!

Nou manders, bedankt voor je bijdrage dan maar. Spekkoek & Cheesecake. 😅

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hahaha het is je gegund ​@Ik_Combineer! Enjoy en werk ze nog even!

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Heerlijk genieten! Je werkt hard zat ervoor.

Ik probeer mijn hoofd koel te houden in huis, was net even klein stukje lopen en gelukkig vond ik onderweg een bekend adresje waar ik even wat te drinken kreeg.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 26, 2026

Ziet er lekker uit. We hebben al twee (?) Magnums achter de kiezen… 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Mini magnums natuurlijk 😉 Dan mag dat. Morgen ga ik een tennisballetje slaan en ben blij dat het hier in het noorden flink afkoelt. Dan is het toch net wat plezieriger om op de baan te staan. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 27, 2026

Mini magnums natuurlijk 😉 Dan mag dat. Morgen ga ik een tennisballetje slaan en ben blij dat het hier in het noorden flink afkoelt. Dan is het toch net wat plezieriger om op de baan te staan. 

Stoer. Goed bezig hoor! 🤗