Skip to main content

Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.

Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg.               Inmiddels een ander filter werkend. 

Aquarium : Juwel Rio 180.

JBL solar natur led. 

Oase Biomaster thermo pro 350.

En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅

Tijger volgt het voetballen op de voet:

Vandaag is onze Tijger 2 jaar geworden.
En is opgegroeid tot een eigenwijze dame met een eigen wil en een grote schat.

Sorry dubbel geplaatst

Ooooo de tijd gaat snel! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je knappe Tijger ​@huistijger 😍 Staat er nog wat lekkers op het menu vandaag om het te vieren?💚

Ik heb wel oranjekoek in huis, maar Tijger krijgt haar eigen lekkers

Hier is ze gek op!

Oooooh gefeliciteerd met de kleine dame ​@huistijger Ik hoop ook dat je haar wel even goed in de watten gaat leggen vandaag! 😊

Dat doe ik elke dag ​@Maja van KPN 😸

Tijger kreeg zojuist een felicitatie van Bruno haar grote broer, ondanks dat deze ook gitzwart is:

Gefeliciteerd ​@huistijger !! 😻🐾

‘t Lijkt wel fluweel!

Tijger zegt Opgepast vandaag!

Ik word er juist altijd gelukkig van als ik zwarte katten tegenkom 😁

Super handige tip! ​@Shyrin van KPN Bij ons konden we niet lokaal aan zo’n sticker komen, maar wel online via Dierenlot! Dus die hangt er ook sinds vandaag. 😁

Hij slaapt er zelf ook net iets beter door 😁

Een huisdier gerelateerde tip:

In ons huis-aan-huisblad kwam ik een tip tegen die ik zelf nog niet kende: je kunt in onze gemeente een huisdiersticker aanvragen. Deze sticker plak je op een zichtbare plek, zoals bij de voordeur en geeft hulpdiensten bij een calamiteit snel inzicht in het aantal huisdieren in huis. Zo kunnen zij daar – indien nodig – rekening mee houden bij een reddingsactie.

Handig en geruststellend voor wie huisdieren heeft! Kenden jullie deze tip al?

Mooie tip. Ik heb sowieso een A4tje in de meterkast hangen met ice info (niet die van Trump 😅) en bewoners plus huisdieren info. 
Maar een sticker is een goeie. Helaas  hier niet gratis te krijgen maar inderdaad bij Stichting Dierenlot wel. Ik heb er ook maar direct een donatie gedaan. Iedereen blij. 

Katten en dozen…..

Tijger heeft een nieuw verstopplekje gevonden

Een huisdier gerelateerde tip:

In ons huis-aan-huisblad kwam ik een tip tegen die ik zelf nog niet kende: je kunt in onze gemeente een huisdiersticker aanvragen. Deze sticker plak je op een zichtbare plek, zoals bij de voordeur en geeft hulpdiensten bij een calamiteit snel inzicht in het aantal huisdieren in huis. Zo kunnen zij daar – indien nodig – rekening mee houden bij een reddingsactie.

Handig en geruststellend voor wie huisdieren heeft! Kenden jullie deze tip al?

Mooie tip. Ik heb sowieso een A4tje in de meterkast hangen met ice info (niet die van Trump 😅) en bewoners plus huisdieren info. 
Maar een sticker is een goeie. Helaas  hier niet gratis te krijgen maar inderdaad bij Stichting Dierenlot wel. Ik heb er ook maar direct een donatie gedaan. Iedereen blij. 

Ik heb eind vorig jaar ook zo'n soort sticker ergen online gekocht om aan te geven hoeveel katten ik in huis heb. Heel handig!

Schoonspringwedstrijd

Schoonspringwedstrijd

Die AI ook ;-)

Geen AI maar half hond half 🐑? 😅⬇️

Fietskar kopen? Inclusief gevaarlijke kat en kleerscheuren, pas op!

P.S. Kar is niet te koop hoor en de kat zeer zeker niet.

Uh…. 't Is me te koud om zonder jas te gaan dus hoe gaan we dit oplossen Pretzel?

Past Pretzel niet in de binnenzak ​@huistijger? Dat zou het probleem oplossen!

Dat zou een oplossing kunnen zijn ​@Maja van KPN maar Pretzel is het daar niet mee eens.
Gelukkig had ik nog een reservejas 😀

Henry heeft een klacht. En zijn klacht is dat het een grof schandaal is dat hij maar 2 stukjes schaap onder zich heeft. 😁

Henry heeft het goed naar zijn zin, meneer komt niets te kort. 😺

Simba wil nog wat meer groeien geloof ik.
Wie heeft nog wat Pokon voor hem?

Dat je Simba nog kunt zien met schutkleuren (pun intended). Ik had haar bijna over het hoofd gezien 😋

Reageer