Skip to main content
Sticky

Raad de afbeelding

• July 16, 2024
  • 2162 reacties
  • 23607 keer bekeken
Raad de afbeelding
Toon eerste bericht

2162 reacties

@driemaster Komt dit uiteindelijk onder water te staan soms ?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 29, 2026

@HansaanZet Uiteindelijk wel… 😜 

@Thomas van KPN Heeft het goed, het is inderdaad een Lego object. Te bewonderen in de nieuwe winkel in de Koopgoot in Rotterdam

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Och, dat is een leuk Legobeest, ​@driemaster!

@Thomas van KPN is vrij vandaag en er pas maandag weer. Dus ik neem even de vrijheid om in zijn plaats een nieuwe afbeelding te delen 😁

Iets anders dan anders. Je ziet hier al het hele object. Maar wát is het? En niet spieken met Google 😄

Het frame van een bobslee ?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 29, 2026

@Erik van KPN Op jouw afbeelding staat het logo van Flower Turbines

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het is niet het logo van Flower Turbines. 

Maar het zit er dicht genoeg bij. Het is een echte van dat soort windwokkels. Dit zijn klein model windmolens die weinig lawaai maken, en geen slagschaduw geven. Waardoor ze geschikt zijn om in bewoonde gebieden op daken te plaatsen en dergelijke.

Hoewel het misschien ook wel bruikbaar is als bobslee, de vorm lijkt me er wel geschikt voor 😄

Dit exemplaar zagen wij 2 jaar geleden bij RDM Next tijdens ons Community uitje naar Rotterdam.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 29, 2026

Het is niet het logo van Flower Turbines. 

Echt waar? Maar de logo's zijn plagiaten van elkaar, van welke merk is de in de afbeelding?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het ging me ook niet om het logo. Het ging me letterlijk om het voorwerp in mijn foto, wat dat is.

Nu ik inzoom lijkt het inderdaad van Flower Turbines te zijn, maar ik had nog niet eens gezien dat er daadwerkelijk een logo op stond.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Zal ik m weer overnemen? In welk land is dit?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • June 1, 2026

Japan?

Yep, GO to Japan 😉

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb geen idee wat het juiste antwoord is, maar ik ben wel benieuwd naar wat het is 😁 Japan staat sowieso nog op de bucketlist!