Als ik mails met planet verstuur worden ze catagories door ontvangers geweigerd!!
E-mails verzonden via Planet e-maildres worden geweigerd door de ontvanger
Beste antwoord door AriënC
Ik heb een vermoeden dat je een apart e-mail account hebt ingesteld in jouw Webmail zelf? Klopt dat? Of gebruik je de website Gmail.com, wat feitelijk ook een Webmail is, maar dan van Google.
Ik zie niet dat je mail via KPN zelf gaat, maar via Google loopt. Ik maakt uit de foutmelding op dat je de SMTP van je Gmail hebt ingesteld in je KPN Webmail, zodat je via Google wilt mailen. En dan gebruik wilt maken van je @planet.nl adres. En dat gaat natuurlijk niet vanuit veiligheidsredenen. Outlook blokkeert de mail dus terecht.
De beste oplossing is: Gebruik je Gmail-adres als afzender, en niet je @Planet.nl. of als je via de mailservers van KPN mailt, je @planet.nl adres.
Als je via een mailserver een e-mail verstuurt, dan hoor je ook een mailadres als afzender gebruiken die erbij hoort. Ander zou iedereen theoretisch kunnen mailen namens bijvoorbeeld een bank, met een scam als gevolg.
Kortom: Geen KPN / Planet probleem, als ik zo zie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.