Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn KPN e-mail adresbehouden als ik verhuis en daar een nieuw abonnement afsluit?

• May 31, 2026
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

ik ga verhuizen en wil daar nieuw abonnement afsluiten voor kpn glasvezel.

op mijn huidige adres heb ik al kabel kpn. Kan ik dan mijn bestaande kpn email adressen gewoon behouden/meenemen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@orbje een abo opzeggen en elders een nieuw abo afsluiten is onnodig veel werk.

Je kunt het beste bijtijds je verhuizing doorgeven en daarbij blijven je mailaccounts bestaan.

Opzeggen bestaande abo kan alleen als je buiten contract bent of eerder deze maand een mail aangaande wijziging voorwaarden hebt gehad, dan kun je binnen de in de mail genoemde termijn gratis opzeggen.

Als je dan in je nieuwe huis weer een abo neemt, wordt je wel beschouwd als bestaande klant en kom je niet voor de nieuwe-klantenaanbiedingen in aanmerking,want dat is je vooropgezet plan denk ik, maar dan heb je pech, zo werkt het niet bij KPN.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 31, 2026

Hallo ​@orbje ,

Jazeker, je kunt jouw abonnement in het geheel meenemen naar jouw nieuwe adres inclusief de e-mailadressen.

Je kunt de verhuizing van jouw abonnement in gang zetten via deze pagina:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen

Lees ook dit topic even door: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2026

Bedankt maar ik wil niet mijn bestaande abonnement meeverhuizen maar daar een geheel nieuw kpn abonnement afsluiten en mijn huidige opzeggen. Kan ik dan ook mijn bestaande email adressen gewoon behouden?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 31, 2026

Bedankt maar ik wil niet mijn bestaande abonnement meeverhuizen maar daar een geheel nieuw kpn abonnement afsluiten en mijn huidige opzeggen. Kan ik dan ook mijn bestaande email adressen gewoon behouden?

OK ​@orbje ,

Dat zal afhankelijk zijn van jouw huidige abonnement.

Je kunt dit het beste telefonisch bespreken met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Antwoord
  • May 31, 2026

Beste ​@orbje een abo opzeggen en elders een nieuw abo afsluiten is onnodig veel werk.

Je kunt het beste bijtijds je verhuizing doorgeven en daarbij blijven je mailaccounts bestaan.

Opzeggen bestaande abo kan alleen als je buiten contract bent of eerder deze maand een mail aangaande wijziging voorwaarden hebt gehad, dan kun je binnen de in de mail genoemde termijn gratis opzeggen.

Als je dan in je nieuwe huis weer een abo neemt, wordt je wel beschouwd als bestaande klant en kom je niet voor de nieuwe-klantenaanbiedingen in aanmerking,want dat is je vooropgezet plan denk ik, maar dan heb je pech, zo werkt het niet bij KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 31, 2026

Als je van een oud naar een nieuw abonnement wilt kan je beter NIET opzeggen. Maar naadloos van oud naar nieuw. Dan behoud je gewoon probleemloos je e-mail adressen. En zit je geen dag zonder. Nu met de verhuizing zou ik éérst gewoon een verhuizing van het abonnement inzetten. Pas daarna (kan na een maand) de “verlenging” met nieuw abonnement inzetten. Voordeel van deze stappen: je houdt óók je tv abonnementsnummer en dus de opnames.
Oud abonnement omzetten naar nieuwe kan via deze tool.

NB heel oude (meer dan zo'n 15 jaar) abonnementen zet kpn sowieso om in nieuwe bij verhuizing. Dat overleggen ze dan met je.