Skip to main content
Vraag

Factuur wordt steeds hoger; wat te doen?

• May 20, 2026
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

De kosten worden steeds hoger bij KPN.Wat,moet ik doen?En wat zou U doen in mijn plaats.Een eerlijk antwoord gewenst s.v.p. Ben aan het googlen op mijn computer,en zie bij vergeijken kosten alles in een,bij profiders.Dat bij ODIDO,mijn zelfde maandpremie,voor 2 jaar >30€< is,dat scheelt 45€ bij U als KPN,dat is in 2 Jaar,ongeveer 1100€.Betaal nu bij KPN 74€ per maand.Wat zou U doen in mijn plaats?Een belletje ,en alles wordt geregeld.graag een eerlijk mailtje van KPN terug.Alvast bedankt!,voor Uw antwoord.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

7 reacties

Antwoord KPN aan mij Email: ***************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 20, 2026

Hoi ​@Tevreden klant. 

Haal dat e-mailadres weg dat kan binnen 1 uur na het plaatsen door op de groene drie stipjes te klikken die rechtsonder het bericht staan.

Dit is een openbaar forum, iedereen kan dit lezen, en het is tegen de forumregels.

Ah de administratie heeft het al gedaan.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2026

Hallo ​@Tevreden klant.,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

De kans is groot dat je dan goedkoper uitkomt dan de huidige (door jou genoemde) 74 euro. 

• Slimmerik
  • May 20, 2026

Ik zat net voor hetzelfde en heb tevens de veranderde Algemene Voorwaarden gekregen, dus kan contract opzeggen of wijzigen. En dat terwijl ik al meer dan 15 jaar bij KPN zit.

Ik zoek dus contact met KPN. Ben nl. best bereid te blijven, maar dan wil ik overstappen op de 200 MB glasvezelabbo met daaraan de eerste 212 maanden de aabieding voor 35 euro. Ik ben dan best bereid voor 2 jaar te tekenen. Want de verbinding bevalt me. Ik heb nu echtwer wel een multie provider glasvezel liggen, met keuze uit meer dan 15 providers. Dus de moeite.

Maar afijn, kort door de bocht ; nee, we kunnen dat niet aanbieden, en we kunnen ook pas de verlengingsaanbideding ziem vanaf 24 oktober. En dat terwijl ik tot 20 juni de tijd heb veranderingen door te laten voeren nav de veranderde AV.

Niks was mogelijk, dus exit KPN. En ja, ik ga nu voor 1 jaar naar Odido en stap dan mogelijk weer voor een jaar terug.

P.s. Ik zit dus nu op een Hussel abbo van 57.50 euro per maand, enkel internet

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Hallo ​@Tevreden klant.,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

De kans is groot dat je dan goedkoper uitkomt dan de huidige (door jou genoemde) 74 euro. 

@Tevreden klant. 

Is het op deze manier gelukt? 

Truc,KPN.Eerst je abonnement met 2 jaar verlengen,zodat je niet weg kan,10€ korting op je abonnement.Overal,profiders,met aanbiedingen.Bijvoorbeeld>ODIDO< 2 jarig abonnement,met onbeperkt bellen ,huistelefoon,voor 30€ per maand,dat scheelt mij 1100€,maar ik kan niet weg,of overstappen naar.>ODIDO<Jammer!Minpunt!,voor KPN.Betaal 74€ Euro,per mnd,Dt is te veel,in vergelijking met andere profiders.Gr.Ontevreden klant,vanKPN>

• Slimmerik
  • May 22, 2026

@Noordzee 

Je geeft steeds een standaard antwoord, vraag me af of je soms een bot bent.

Maar inhoudelijk ga je niet in op de vraag.

En daarop is eigenlijk een eenvoudig antwoord ; stap voor 1 of 2 jaar over, net als bij je gas/licht.

Dat zorgt ervoor dat je met een kleine inspanning maximaal bespaart.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Truc,KPN.Eerst je abonnement met 2 jaar verlengen,zodat je niet weg kan,10€ korting op je abonnement 

Je kunt beter niet kiezen voor zo’n aanbieding met een tijdelijke korting.

Maar wel kiezen voor die genoemde tweede methode van verlengen. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.