Skip to main content

Ik heb mijn apparatuur al naar de milieustraat gebracht , kan dus de tv ontvanger niet terugsturen .

Kreeg daarvoor een herinnering 

Dat is niet slim ​@Sebkk . Je hebt de appartuur namelijk in bruikleen en moet dus terug naar de eigenaar in dit geval kpn. Er zal vast een telefoonnummer op de herinnering staan. Bellen is dan wel verstandig. 

Hoi ​@Sebkk . Heb je nog gebeld?

Zo niet, vul dan even je profiel in en geef mij hier een seintje. Dan maak ik een aantekening in je dossier zodat het later geen staartje krijgt. 

Ik heb mijn profiel i gevuld

Bedankt alvast

Hoi ​@Sebkk . Heb je nog gebeld?

Zo niet, vul dan even je profiel in en geef mij hier een seintje. Dan maak ik een aantekening in je dossier zodat het later geen staartje krijgt. 

Heb mijn profiel ingevuld, bedankt alvast 

Gr

Dank. Ik maak even een aantekening.

Als je méér dan 2 aanmaningen krijgt, laat het mij hier dan even weten. Zo niet, is het allemaal goed gekomen. 

Toch weer een herinnering ontvangen om yerug te sturen .

Hoor graag of het nu is opgelost 

Gr sebastiaan 

Ik zie het, ​@Sebkk .  Ze zijn wel doortastend.

Ik heb nu een mail namens jou naar de logistiek afdeling gestuurd met het verzoek om te stoppen met aanmaningen sturen. 

Voor jou misschien een geruststellende gedachte:  Hoe dit verder ook uitpakt, ik sta garant voor de kosten.   Maar laat me nog wel even weten als er wéér zo'n aanmaning komt. 

Dankjewel voor het bericht,  hele geruststelling. 

Maar helaas vandaag kreeg ik een laatste herinnering van KPN.

Hopelijk is dit de laatste 

Hoor het graag

Gr sebastiaan 

Ik denk van wel.  Mocht er toch nóg eentje komen, laat het mij hier weten. 

Reageer