Skip to main content
Beantwoord

KPN AV wijzigt, nog niet ingelicht

• May 9, 2026
  • 44 reacties
  • 624 keer bekeken

Toon eerste bericht

44 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • May 29, 2026

De wijzigingen gaan gelden voor Thuis en Mobiel dus er moet een mail verstuurd worden. Anders mag KPN de AV niet aanpassen, ik was immers pas contractvrij als ik een mail gehad zou hebben, en die heb ik nog steeds niet. Ik wil ook niet overstappen qua thuis, maar het is een principe kwestie ;). 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo ​@Erik van KPN,

Alles hier nagezocht, maar ik heb alleen voor mijn 06 en 097 een mail gehad op verschillende data. Voor mijn thuis is die nooit gestuurd. Aangezien die hier nooit is ontvangen kan er ook geen wijzigingen AV plaatsvinden, want ik moet officieel wel op de hoogte gesteld zijn. 

Gegevens staan er nu in, schijnbaar had ik ze weggehaald. 

Ik heb het nagekeken en ik zie inderdaad de mails voor je beide mobiele abonnementen, maar inderdaad (nog) niks voor je vaste abonnement. We gaan sowieso nog een check doen om te kijken of we mensen gemist hebben. Die krijgen dan nog bericht. Ik verwacht dat jij dan in die groep zal zitten. En voor jou, ​@RBxx, geldt denk ik hetzelfde. Want ook bij jou zie ik geen mail. En, ik heb zelf voor mijn vaste abonnement ook nog niks ontvangen, alleen voor mobiel. 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 29, 2026

Voor mij geldt dan hetzelfde neem ik aan. 

• Deelnemer
  • May 29, 2026

@Erik van KPN

Zou je mijne ook willen nakijken. Ik heb ook nog geen mail gehad. Heb mijn klantnummer in mijn profiel toegevoegd. Betreft internet thuis abonnement. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 29, 2026

@Erik van KPN ik heb ook nog geen mail gehad v.w.b. internet. Wel voor beide mobiele abonnementen.

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 29, 2026

Tijd wordt wel krap zo als blijkt dat nog veel mensen misschien nog steeds geen mail hebben gehad. Wat kan je maandag dan nog doen ?  Niks meer ga ik vanuit. 

Dennisk76
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 29, 2026

Tijd wordt wel krap zo als blijkt dat nog veel mensen misschien nog steeds geen mail hebben gehad. Wat kan je maandag dan nog doen ?  Niks meer ga ik vanuit. 

Niets gehoord is ook geen nieuwe voorwaarden. Datum gaat pas in een maand nadat jij de mail hebt ontvangen. 

Bij mij hielp het om even naar de klantenservice te bellen. 

maar het helpt KPN natuurlijk ook om te vertragen met al die openlijke jagers naar klanten van KPN. 

• Nieuwkomer
  • May 29, 2026

@Erik van KPN 

Hallo,

Ik heb ook geen mail gekregen.

Wel voor mobiel maar niet voor thuis.

Kunt u het ook voor mij nakijken?

Erwin van KPN
Moderator

@Me333   Ik heb even voor je gekeken. Je hebt de mail wel ontvangen. Op 7-5-2026. 

Misschien zit ie in de spambox. Maar de mail is in ieder geval verstuurd. 

Erwin van KPN
Moderator

@Erik van KPN

Zou je mijne ook willen nakijken. Ik heb ook nog geen mail gehad. Heb mijn klantnummer in mijn profiel toegevoegd. Betreft internet thuis abonnement. 

Ik mag niet maar zo met ene klantnummer zoeken.  

Vul je volledige profiel in inclusief laatste 3 cijfers van je IBAN en geef me dan hier een seintje. Dan kijk ik even

• Deelnemer
  • May 29, 2026

@Erik van KPN

Ik mag niet maar zo met ene klantnummer zoeken.  

Vul je volledige profiel in inclusief laatste 3 cijfers van je IBAN en geef me dan hier een seintje. Dan kijk ik even

Heb het nu ingevuld ​@Erwin van KPN 

• Deelnemer
  • May 29, 2026

Niets gehoord is ook geen nieuwe voorwaarden. Datum gaat pas in een maand nadat jij de mail hebt ontvangen. 

maar het helpt KPN natuurlijk ook om te vertragen met al die openlijke jagers naar klanten van KPN. 

@Dennisk76 wat bedoel je met dat het bij jou hielp toen je belde? Kreeg je toen wel direct een mail hierover?

Erwin van KPN
Moderator

@Rickert0_o . Dank voor de gegevens.  Je hebt de mail op 7 mei ontvangen. Check voor de zekerheid nog even je spammap.  Maar hij is dus met 100% zekerheid verstuurd. Je bent dus een maand contractvrij voor je vaste diensten vanaf 7-5. 

• Deelnemer
  • May 29, 2026

@Rickert0_o . Dank voor de gegevens.  Je hebt de mail op 7 mei ontvangen. Check voor de zekerheid nog even je spammap.  Maar hij is dus met 100% zekerheid verstuurd. Je bent dus een maand contractvrij voor je vaste diensten vanaf 7-5. 

Verrek! Ik had hem in mijn prullenbak. Wat suf. Zoekfunctie werkt dan blijkbaar niet op mijn mail programma. Dankjewel! 

Erwin van KPN
Moderator

graag gedaan. En fijn dat het duidelijkheid schept. 

Dennisk76
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 29, 2026

@Dennisk76 wat bedoel je met dat het bij jou hielp toen je belde? Kreeg je toen wel direct een mail hierover?

Ze hebben handmatig mijn contract op einde gezet en dus op overstappen. Overigens zolang je niet overstapt of opzegt blijf je alles houden en ontvangen. 

MiVoNL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • May 30, 2026

Ik heb gisteravond ook gebeld, maar bij mij hebben ze alleen een notitie gemaakt dat ik gebeld had, en als ik de mail over 2 weken nog niet had gehad ik dan moest terug bellen. Is maar net wie je aan de lijn krijgt bij de klantenservice. 

Nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Gaat die mail nog komen dit weekend ?  En hoe kan ik weten of de mail toch niet al verstuurd is ?  

• Deelnemer
  • May 30, 2026

Ik heb gisteravond ook gebeld, maar bij mij hebben ze alleen een notitie gemaakt dat ik gebeld had, en als ik de mail over 2 weken nog niet had gehad ik dan moest terug bellen. Is maar net wie je aan de lijn krijgt bij de klantenservice. 

Nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Gaat die mail nog komen dit weekend ?  En hoe kan ik weten of de mail toch niet al verstuurd is ?  

kijk anders ook in je prullenbak. De mijne zat dus daarin en de zoekfunctie van mijn mail zocht niet in de prullenbak. 

Dennisk76
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 30, 2026

De klantenservice kan ook zien of je de mail hebt ontvangen. Vanuit je verhaal lees ik dat ze dat opgezocht hebben. Maar dat zoeken van de ks ken ik inmiddels. Ik heb niet het idee dat ze weten wat ze aan het doen zijn. In de basis is het prima maar zodra het specialer wordt dan is ks echt vreselijk.