Skip to main content
Vraag

Problemen met MyActions bij Pixel Watch-actie

• June 2, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn mobiele abonnement verlengt met een telefoon google pixel 10 pro. Hier zat een mooie actie bij met een gratis pixel watch 4 en powerbank. Hiervoor moet je je aanmelden bij myactions. Dit natuurlijk gelijk gedaan toen de telefoon binnen was. Maar nu wordt elke keer de factuur afgekeurd. Ik heb contact gehad met de klantenservice van KPN, maar zij geven aan mij niet verder te kunnen helpen en dat ik contact moet zoeken met myactions. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Ik bestel iets bij KPN, zij bieden een actie aan, maar bij problemen mag ik het zelf uitzoeken. Myactions is per telefoon niet benaderbaar en reageren niet op mijn berichten. Ze keuren alleen elke keer de factuur af. 

4 reacties

JanD
Superuser
  • June 2, 2026

Beste ​@yvogor zo te lezen ben je een zakelijke klant en kun je het beste de zakelijke helpdesk bellen via 0800 0403, of inderdaad MyActions

Hier binnen dit forum kunnen we helaas niets voor je betekenen.

Succes.

• Auteur
  • Helper
  • June 2, 2026

Hi Jan, nee ik ben geen zakelijke klant. Gewoon particulier.

JanD
Superuser
  • June 2, 2026

Hi Jan, nee ik ben geen zakelijke klant. Gewoon particulier.

Oke, dan geldt het nummer 0800 0402, Facebook, X of Instagram

Succes ​@yvogor 

• Nieuwkomer
  • June 2, 2026

Ik had hetzelfde. Heb een kopie van de aankoopbon opgevraagd bij de klantenservice vandaag en deze werd binnen een uur goed gekeurd, morgen ontvang ik de Watch en powerbank zag ik zojuist in de mail! Hopelijk heb je hier wat aan :)