Skip to main content
Vraag

Welkomst-cadeau (PS5) wordt niet verzonden terwijl wij al een maand diensten hebben

• May 29, 2026
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Wij hebben een aantal maanden geleden een abonnement afgesloten waarbij wij als welkomst-cadeau een PS5 zouden ontvangen, een maand na aansluitingsdatum heb ik telefonisch contact opgenomen omdat we geen track en trace of PS5 hebben ontvangen (terwijl bij het afsluiten beschreven staat dat deze binnen x aantal dagen na bedenktijd wordt toegezonden). Tijdens het telefonisch contact kreeg ik te horen dat KPN problemen heeft met het leveren van de PS5, maar deze zou nog wel toegezonden worden. Ondertussen zijn we 3 maanden verder, zijn we nog niets wijzer en hebben we natuurlijk ook nog niets ontvangen. Jammer dat afspraken bij verkoop niet nagekomen worden, we zouden graag snel geholpen worden en hopen dat we niet nog een aantal maanden moeten wachten om nog eens contact op te nemen.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Dat klinkt inderdaad niet zoals het zou moeten verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je na meerdere maanden graag duidelijkheid wilt hebben over de status van de PS5.

Om mee te kunnen denken, zou je willen aangeven vanaf welke datum je daadwerkelijk gebruikmaakt van een actieve KPN-aansluiting? Die datum is namelijk bepalend voor het verdere verloop van dergelijke acties.

Ik ben trouwens geen helpdesk medewerker.  Ik heb geen inzage in alle details en kan hiervoor geen handelingen verrichten.

Ik heb wel een heel relevant topic voor jou opgezocht: Vragen over welkomst cadeau.  Hier wordt aangegeven hoe je een terugbel afspraak kunt inplannen zodat de klantenservice dit beter met jou kan doornemen

We maken nog geen gebruik van de wifi omdat we nog in de verbouwing zitten van onze woning, daarom dat we deze later aan willen sluiten. onze ingangs-datum is bevestigd op 04-03 en we betalen natuurlijk ook gewoon netjes de facturen.

We konden overigens na het afsluiten van ons abonnement de router nog niet gebruiken omdat het kastje kapot was, hiervoor zijn over 2 dagen 2 verschillende monteurs langs geweest. Hierna hebben we gewacht met alles aansluiten en ophangen (vanwege de verbouwing). Onze bedenkt-tijd is verlopen, ik verwacht dat dan ook gewoon ons welkomstcadeau verzonden kan worden.