Skip to main content

HBO MAX nu tijdens proef opgezegd. Maandfactuur wordt 5 euro duurder doorhusselkorting, strange.  e.e.a klopt dus niet.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hallo @Pierre4, heb je naast HBO nog een andere zenderpakket waar entertainmentkorting op van toepassing is? Heb je dat niet namelijk dan vervalt de €5,00 korting die aan het entertainmentvoordeel gekoppeld is. 


Hallo @Pierre4, heb je naast HBO nog een andere zenderpakket waar entertainmentkorting op van toepassing is? Heb je dat niet namelijk dan vervalt de €5,00 korting die aan het entertainmentvoordeel gekoppeld is. 

Hallo Jeroen,  GEEN entert. korting, alleen HBOmax geprobeerd en weer uitgezet en nu stond op mijn factuur + 5 euro maar korting bij aanvang nooit gehad. 


Ik zie al waar het verschil vandaan komt. De korting voor HBO loopt tot 23 januari. Op de factuur is echter tot 4 februari in rekening gebracht. Daar is nog een gedeelte in rekening gebracht zonder de korting. Ik zie dat je HBO inmiddels hebt stopgezet. Er volgt een correctie voor het teveel in rekening gebrachte gedeelte van HBO. 

 


Dank je wel Jeroen. Ik wacht volgende factuur af.