Skip to main content
Vraag

Bereik Getsewoud Zuid, Nieuw Vennep, en problemen met TV verbinding

• May 29, 2026
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

De laatste weken is het bereik weer nog slechter geworden. 1 streepje of helemaal niets. Niet alleen op mijn toestel. Tv kastje ligt er ook regelmatig uit. Modem gereset, probleem manager gebruikt, niets helpt. Als het werkt is het traag, terwijl volgens jullie de snelheid van 200 naar 500 zou zijn gegaan. Ook de wifi hapert steeds. Telefoon switcht elke 10 sec tussen wifi en 5g. Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen. Tot wanneer duurt deze ellende? 

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Nanda77, dat klinkt vervelend! De situatie is me nog niet helemaal duidelijk, dus voordat we er meer over kunnen zeggen moeten we eerst meer weten.

• Wat voor bereik is er precies minder geworden? Is dat mobiel bereik, of het wifi bereik?
  • Je zegt dat de tv-ontvanger er regelmatig uitligt, wat gebeurt er dan? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of gebeurt er iets anders?
  • En hoe is die tv-ontvanger verbonden, is dat met een kabel of draadloos?
  • Welk type tv-ontvanger heb je van ons?
  • En welk modem? Heb je naast het modem ook andere wifi apparatuur, zoals bijvoorbeeld versterkers?
  • Met de snelheden die je noemt gaat het vermoedelijk over een glasvezelverbinding, klopt dat?
  • Wat heb je precies al geprobeerd? Je zegt dat je niet weet ‘wat je nog meer kunt doen’, dat klinkt alsof je al dingen hebt geprobeerd

Heb je de tips die in dit artikel worden bijvoorbeeld al geprobeerd? 

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 31, 2026

Ik heb contact met de klantenserviceÂ